Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Werner

H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

Gerolf

Daar wordt een mens inderdaad stil van ... moed en wijsheid !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Veel sterkte en probeer van elke minuut te genieten.
We duimen met zijn allen dat het allemaal goed komt. Blijf er in geloven!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Peter

Sterkte Hugo, en blijf er in geloven
Met vriendelijke groeten
Peter

DelticPower

Ik begin maar met je eigen woorden: Daar kan je alleen maar stil van worden.

Inderdaad, maar ik wil je toch veel moed, kalmte en herstel toewensen. En al klinkt het een beetje banaal bij deze toestanden, blijf positief, vandaag hier in de krant een artikel dat leverkanker een steeds betere prognose heeft. Misschien ook voor jou, ga ervoor. Veel kracht en sterkte.

Groeten Jan.

Alberke

Ik bedank iedereen voor de sympathie betuigingen. Op dit moment ben ik nog uit het lood geslagen.
Ik verwacht nog de uiteindelijke beslissing van de heren doktoren. Er was al sprake van transplantatie, maar dat is een lange weg.
Ironie van het noodlot, als ik die maagbloeding niet had gehad, had ik het nooit geweten.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

adrievans

Citaat van: Alberke op 30 juli 2019, 13:14:51 PM

Ironie van het noodlot, als ik die maagbloeding niet had gehad, had ik het nooit geweten.

Nooit is een groot woord , ooit kom je erachter ,  maar waarschijnlijk was het dan te laat geweest om er een behandeling voor te krijgen.
Succes in het vervolg,man en positief blijven.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Metpetergaathetbeter

ook een niet zo goed doktersonderzoek achter de rug-we zien wel wat de toekomst brengt

Koen

#3788
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 juli 2019, 15:31:46 PM
ook een niet zo goed doktersonderzoek achter de rug-we zien wel wat de toekomst brengt

Idem dito. Bij mij moet de galblaas verwijderd worden en ik moet (voor mij althans) een zwaar dieet volgen  :(. Geen of zeer weinig suiker en geen of zeer weinig vet eten  ???.
Geen eenvoudige combinatie, vooral als je graag koekjes en gebak eet.
Enfin, ik mag niet klagen, er zijn ergere dingen dan dat ::). Maar het is wel erg aanpassen. Eén troost, het geld dat ik uitspaar aan snoepgoed kan ik voor andere dingen zoals modelbouw gebruiken.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

verdomme Hugo jong...  nu dat ...
Ik ben een weg geweest op vakantie en dan lees ik dat hier...

Pfff, het isje niet gegund.  Maar tochhoop ik dat je ook hier door spartelt !
Veel moed en sterkte man !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

CiteerBij mij moet de galblaas verwijderd worden en ik moet (voor mij althans) een zwaar dieet volgen

Koen, dat is een ingreep die nogal meevalt. Bij mij is die jaren geleden verwijdert, en de derde dag mocht ik al terug naar huis.
Vet is (ook na dat ze verwijdert is) zoveel mogelijk te beperken (wij eten nu frites enz. gereed gemaakt met de Airfryer.)
Voorts zal je ondervinden waar je wel of niet voorzichtig bij het eten mee moet zijn. Maar dat valt echt reuze mee hoor.
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Inderdaad Peter. Het is een kwestie van gewoonte.
Als ik iets bak, is het sowieso in olijfolie. Voor de rest veel groeten en fruit.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

PietB

@Hugo, houd je taai man wat een narigheid allemaal.

@Koen, ook voor jou sterkte gewenst.

Koen

Dankjewel Piet.
Het is een kwestie van leef- en eetgewoontes aanpassen hé  :). Gezonder eten en (bijna) elke dag een uurtje gaan stappen.  Komt wel goed  ;).
Het vraagt een serieuze aanpassing maar ook tijd want dat uurtje moet ergens van komen.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

PietB

Herkenbaar Koen, na mijn hart problemen van vorig jaar heb ik ook de nodige aanpassingen in mijn leefstijl moeten doen.
Maar als ik dan in mijn omgeving om me heen kijk is dat het best waard.
Daar haal ik mijn motivatie uit.