Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Havoc

Na enkele uren blijkt het nog mee te vallen, niet gebroken. Maar erop steunen lukt niet dus dat worden enkele moeilijke weken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Werner

Citaat van: PietB op 28 juli 2019, 00:44:57 AM
Sterkte voor/met je zus Johan.

Toch een goed idee om langs de spoed te gaan.

Een aantal jaar geleden had ik m'n enkel verstuikt, door van een lage vloer tram af te stappen. Ik dacht, het is niet zo erg, 1 of 2 weken en het is over. Niet dus. Nog 3 maanden last mee gehad. Het moeilijkste bleek het afdalen van een trap. Heel vervelend, want de meeste roltrappen gaan  natuurlijk omhoog, niet omlaag. ::) Dus iedere werkdag 2 keer een pijnlijke enkel: zowel 's morgens als 's avonds om in het station van aankomst van perron naar hal te gaan.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

Havoc

Citaat van: Werner op 28 juli 2019, 02:42:06 AM
Toch een goed idee om langs de spoed te gaan.

Een aantal jaar geleden had ik m'n enkel verstuikt, door van een lage vloer tram af te stappen. Ik dacht, het is niet zo erg, 1 of 2 weken en het is over. Niet dus. Nog 3 maanden last mee gehad. Het moeilijkste bleek het afdalen van een trap. Heel vervelend, want de meeste roltrappen gaan  natuurlijk omhoog, niet omlaag. ::) Dus iedere werkdag 2 keer een pijnlijke enkel: zowel 's morgens als 's avonds om in het station van aankomst van perron naar hal te gaan.

Vooral omdat ze vorig jaar haar linker enkel gebroken heeft en ditmaal de rechterenkel hetzelfde aanvoelde... De laatste jaren is het hier het ene geval na het andere.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Alberke

Ik denk dat "dedju" niet volstaat dit keer.
In maart ben ik aan de dood ontsnapt na een maagbloeding. Het was een lange en moeizame weg terug naar een min of meer normaal leven.
Vandaag kreeg ik te horen dat ik leverkanker heb.
Daar kan je alleen maar stil van worden.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

doomslu

Shit Hugo.

Ik wens je alle sterkte die nodig zal zijn voor jouw strijd tegen deze ziekte.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

steamdriven

Heel veel sterkte, Hugo.  :'(
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Michiel

Hugo, speculeer niet op hoe, wat en wanneer.  Zet je verstand op nul, doe wat je altijd had willen doen. Leef en maak gelukkig. Kijk niet achterom, en kijk niet vooruit, maar leef vandaag. En je mag steeds hopen dat het toch misschien weer goed kan aflopen. Geniet en vergeef, Hugo, en leef zoals je nooit geleefd hebt.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ACFI

Hugo, sterkte jong. Een dag met een keer.

ACFI

Chrisrail

#3773
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Johnnytrein

Hugo ook van mij sterkte
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

whow sterkte man en inderdaad leef dag na dag
doe ik nu ook

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

BR-59

Ik sluit mij aan bij de woorden van Michiel. Sterkte en wijsheid gewenst, Hugo.

modelbouwpatrick


Metpetergaathetbeter

#3778
 ook van hieruit veel sterkte toegwenst en (be)leef en geniet elke dag 150%

Robrecht

H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...