Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Rangeerduivel

Citaat van: steamdriven op 13 juli 2019, 10:19:55 AM
Gister in het naar huis komen hoor ik precies wat gefluit uit de turbo... Iets dat ik liever niet wil horen eigenlijk.  :-\
Citaat van: Johnnytrein op 13 juli 2019, 13:41:36 PM
En dat komt hoe?

Feitelijk overbodige vraag hé Johnny!
Dat wil gewoon zeggen dat die turbo de meiskes ook mooi vindt   ;D ;D ;D

Neenee, alle gekheid op een stokje, maar jammer genoeg turboke op sterven na dood!  :(

;)

Johnnytrein

Oesje grote kosten op komst och bij mijn Astra moet de distributie riem vervangen worden, kost ook een hap uit mijn pensioentje hoor. :o
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

steamdriven

Inderdaad. Ik vrees ervoor.
En net nu we voorzichtig aan het rondkijken waren of we ons wagenpark thuis niet zouden "herorganiseren"...
Ik ga me moeten haasten.  ;D
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

dani

Een gezonde turbo "fluit" altijd wel ....

Maar ik veronderstel dat je een "niet normaal" fluitje bedoelt, en dan zulen de kosten inderdaad oplopen... 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Pech,
zoals vermeld in "wat maakte vandaag je dag"  werd vandaag mijn Roco baureihe 85 niet geleverd. Postbode heeft, ondanks we thuis waren, briefje in de bus gestoken dat we afwezeig waren (bel funktioneerd anders goed) en dat we het morgen op het postkantoor na 11.00 h mogen komen halen 
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Tja Peter, de typische handelswijze bij B-post de dag van vandaag. Die mannen hebben het te druk om een pakje in hun camionette te zoeken dus gelijk maar briefje in de bus. Waarschijnlijk zat hij wat achter op het schema.
Hoop dat je pakje dan vanavond uit die camionette komt, want wij zitten zo al 2 weken op een pak te wachten dat op het postkantoor geleverd is nadat we het briefje gevonden hadden.
Dat is dan het voordeel van de tracking, ze kunnen zich niet meer wegsteken.
Succes morgen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Robrecht

Hier op het werk ook al gehad dat briefjes van pakketten en aangetekende zendingen gewoon in de bus zitten terwijl we aanwezig waren op het tijdstip dat genoteerd werd. Kleinere dingen laat ik zelf al eens bij de Delhaize (postpunt, ook voor DHL etc) leveren, dan pik ik het op na het werk. Beter als ongeduldig moeten wachten tot het 'beschikbaar' is in het postkantoor.

Ben wel benieuwd hoe dat net gaat lopen als ze nog maar 2 dagen per week gaan rondbrengen  ???
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Chrisrail

#3742
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

bollen neus

Citaat van: BrainFeeder op 16 juli 2019, 11:56:50 AM
Ben wel benieuwd hoe dat net gaat lopen als ze nog maar 2 dagen per week gaan rondbrengen  ???

Den Trump zou zeggen "fake news" en nu heeft hij dan wel eens gelijk. 8)
Den Eric.

Robrecht

Citaat van: Chrisrail op 16 juli 2019, 12:07:03 PM
Is enkel voor briefpost,
pakjes worden verder elke dag rond gebracht.
:)
Ahzo :D gelukkig!

Citaat van: bollen neus op 16 juli 2019, 13:13:39 PM
Den Trump zou zeggen "fake news" en nu heeft hij dan wel eens gelijk. 8)
Krijg je als ik maar de helft van het nieuws bewust oppik op kantoor  ::)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

steamdriven

#3745
Niet geselecteerd voor de Nederlandstalige opleiding stoker-machinist voor de NMBS museumlok 29.013 .
Ik had het ook helemaal niet verwacht om geselecteerd te worden maar toch is er altijd dat kleine sprankeltje... Nu ja, meer tijd voor kleine treintjes en meer tijd is eigenlijk echt wel eens nodig.  :)
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Havoc

Terug van de neurochirurg: operatie van de 5de en 6de wervel in het vooruitzicht. De kans op verbetering is groot, maar het iets waar ik echt niet naar uitkijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

modelbouwpatrick


PietB

Citaat van: Havoc op 25 juli 2019, 22:38:28 PM
Terug van de neurochirurg: operatie van de 5de en 6de wervel in het vooruitzicht. De kans op verbetering is groot, maar het iets waar ik echt niet naar uitkijk.
Dat kan ik me heel goed voorstellen Johan.
3 weken geleden is mijn zoon geopereerd aan een nek hernia niveau c5-c6.

Hij zag er ook enorm tegen op, maar heeft nu al minder pijn dan eerst.
Terwijl de revalidatie periode 8 weken bedraagt.
Dus er zit verbetering in.

Sterkte man.

bollen neus

Citaat van: Havoc op 25 juli 2019, 22:38:28 PM
Terug van de neurochirurg: operatie van de 5de en 6de wervel in het vooruitzicht. De kans op verbetering is groot, maar het iets waar ik echt niet naar uitkijk.

Welkom in de grote groep van de geopereerde mensen aan de rug, je bent niet alleen. Neem den tijd om te herstellen das enigste raad die ik je kan geven.
Den Eric.