Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Alberke

Citaat van: Dirky op 26 juni 2019, 20:42:43 PM
tja... dedju!

'k Ga toch stillekes aan moeten geloven dat een nieuwe job, eens de 60 voorbij, een utopie is. De media, de politiek, die zijn er nochtans van overtuigd dat het mogelijk is.
Het is mogelijk maar dan moet ik zodanig veel inleveren dat ik amper iets meer zou verdienen dan mijn (vervroegd) pensioen...
Als ge toekomt, niet twijfelen, stop er mee en ga op "rust", ge weet niet hoe zalig het leven is dan  ;D.
Doorgaan tot aan't gaatje levert misschien extra centjes op, maar je komt evengoed onverwacht bij dat grote gat (in de grond). Trust me, I know...
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

raf

dirk ik heb het mee gemaakt en nu vanaf 1 jullie ga ik op vervroegd pensioen
ik moet de premie die normaal nog doorloopt tot september 2021 volledig laten vallen en ook nog 10 euro in de maand inleveren .
maar na al de problemen met de gezondheid van de laatste maanden ga ik daar echt niet van wakker liggen

als je het kunt permitteren gaan zou ik zeggen
want je leeft maar 1 keer

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske

Heb ook geen seconde getwijfel, voor die 75€ dat ik meer zou hebben per maand indien ik langer zou blijven werken, dagelijks in de file, stress en kans dat men je overhoop rijden zonder dat het uw fout is....pffff zou zot zijn, heb 44j dienst gedaan en amper 6 maand( technics)  werkloos op men loopbaan.

Peter

#3723
Groot gelijk Raf
wij zitten ondertussen al een weekje heerlijk in de Eifel en nog meer dan een week te gaan.
we leven tenslotte maar een keer

Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Ik leef elke dag, en hoop maar 1 keer te sterven  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

Citaat van: SuSke op 28 juni 2019, 15:47:22 PM
Ik leef elke dag, en hoop maar 1 keer te sterven  ;)

das een goeje
en ja inderdaad profiteren en kijk die van mij aan het trainen dat het niet allemaal op 1 dag moet gedaan zijn
voeger 1 dag klimop afdoen en weg rijden wel nu 3 dagen en ook is alles weg
niet grommelen of zagen gewoon anders zelf doen als je het beter kunt.
direct gedaan met grommelen
nog wel kwaad en allerlei excuses uit vinden over wat ik nog wel kan doen maar dan word ik selectief doof
en kwaad zijn op iemand die niet wil horen is moeilijk ook voor mijn blonde

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Computers.... deze morgen gemerkt dat er zo'n 7000 emails verkeerd gesorteerd stonden. In "sent items" ipv in de inbox. Gelukkig oude zaken die ooit bij het overzetten van oude naar nieuwe pc misgelopen zijn. Maar toch weer enkele uren bezig geweest om dat op te kuisen. En zo'n machien zou dat beter moeten doen en met minder fouten dan ik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

7000 mails dat kan al tellen, maar inderdaad zo een computer zou dat zelf mogen kunnen oplossen is t ie duur genoeg voor. ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Alle email sinds 2003 staat er op. Wel van geprofiteerd om vandaag grote kuis te houden, zitten er bijna 3000 in de vuilbak :) Maar toch wel blij dat ik die terug gevonden heb, zaten enkele adressen tussen die bij de overgang ooit verloren gegaan zijn omdat ik vergeten was het adresboek over te zetten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Dan maakte het ook een beetje je dag goed  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

Ja, maar ik had liever iets anders gedaan ;) Terrasje of zo...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Havoc

Gisteren onverwacht een email dat een collega vandaag het ziekenhuis in ging en voor weken/maanden out gaat zijn. Hoop dat die nog terug gaat komen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

Oei dat is minder goed nieuws
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

steamdriven

Gister in het naar huis komen hoor ik precies wat gefluit uit de turbo... Iets dat ik liever niet wil horen eigenlijk.  :-\
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about