Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Metpetergaathetbeter

Veel sterkte met je verlies Koen

erik de noorman


Start vandaag mijn baan op en na 5 min. hoor ik plots een licht gezoem. Blijkt dat mijn rangeerlocje (serie 91 tp III VBV) plots kortsluiting geeft. Staat gewoon geparkeerd. Het locje heeft eigenlijk nog maar een paar meters gereden bij aanschaf om het te testen.
Dat zal opsturen worden normaal gezien valt hij nog onder garantie.

Erik.

59erke

Bedankt voor de vele steunbetuigingen, en wat Orange betreft is inderdaad in orde gekomen na 4 dagen.
Ondertussen heb ik ook per aangetekend schrijven een klacht ingediend bij Orange. Ben eens benieuwd of er gevolg aan wordt gegeven.
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Citaat van: erik de noorman op 27 januari 2019, 15:16:21 PM

Start vandaag mijn baan op en na 5 min. hoor ik plots een licht gezoem. Blijkt dat mijn rangeerlocje (serie 91 tp III VBV) plots kortsluiting geeft. Staat gewoon geparkeerd. Het locje heeft eigenlijk nog maar een paar meters gereden bij aanschaf om het te testen.
Dat zal opsturen worden normaal gezien valt hij nog onder garantie.

Erik.

Zal de dag zijn blijkbaar. Vandaag met het regenweer ook alle locjes nog eens laten rijden, maar de 9101 (VBV) deed hier ook niet meer dan wat stotteren en knipperen met de lichten  :(. Zelfs na de wieltjes en de contactpunten goed schoon te hebben gemaakt, geen verschil ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

eve

Vandaag heeft onze Philips Cooktronic microgolfoven de geest gegeven.
Na 40 jaar trouwe dienst... Nu al !
Niet Made in Holland, maar Made in Sweden...

Erik

Peter

Heb je geluk gehad.
Onze eerste Philips Airfryer gaf na 2,5 jaar zijn geest, dus geen waarborg meer.
Met vriendelijke groeten
Peter

eve

De chip "Kill this device in maximum 36 months" overbruggen...

;D

bollen neus

Hier is het de vaatwasser die na 10 jaar zijnen geest heeft gegeven. Dus andere bestellen en laten plaatsen.
Den Eric.

raf

en toen waren er nog 6
daarjuist een van onze hondjes moeten laten inslapen
hij kreeg de ene na de andere epileptische aan val en de da vermoed dat hij een hersen tumor had
hij had ook haast geen bloed druk meer en geen reactie op de pupillen
dus we hebben dan de knoop door gehakt en hem laten inslapen
niet fijn om de nacht in te gaan en mijn madam dat gaat nu efkes niet goed komen
die kan ik nu het beste eventjes alleen laten om de schade wat te beperken

niet plezant om melden
dafalgan nu in nemen want ik barst nu van de koppijn
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Sterkte Raf.
Voor sommige mensen is het "maar een hondje" maar als hondenbaasje weet ik hoe het voelt... .  we hebben vorig jaar onze Westie ook moeten laten gaan en dat is niet simpel.    Courage !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

modelbouwpatrick

sterkte maat beter voor hem had de laatste dagen er ook echt geen zin meer in je zag dat hem niet ging en toch bleef hij mee doen met de.
Een troost er zouden veel mensen met u hondjes willen ruilen
grtjs

raf

Pat. bedankt en ja je hebt gelijk dat hij nog wel mee deed maar hij was vroeger haantje de voorste en nu deed hij mee omdat de rest hem nog wat aanspoorde
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Tot onze grote droefheid is Guy, een zeer goede vriend en familielid van ons (gehuwd met de nicht van echtgenote) waar we dikwijls
kontakt mee hadden (woonde in Rhisnes) is helaas heden na een lange slepende ziekte overleden.
Onze gedachten en medeleven gaan nu in de eerste plaats naar Maria, zijn echtgenote.
Met vriendelijke groeten
Peter

modelbouwpatrick

sterkte aan de familie

raf

Peter sterkte aan de familie

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.