Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

marctje

Als het over hoe sommige rijden ben ik niet racist maar haatdragend op sommige automerken en hun egoïstische bestuurders.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

raf

yep Marc daar heb je gelijk in
niet pinken naar geen enkele kant .
120 km/h is niet voor die merken
rechts inhalen daar hebben die een patent op
enz.
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

#3542
Raf, Hebt ge het nu over die Dacia en Volkswagen rijders...  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Hoop dat met je dochter alles in orde is Dani, zeker na zo'n smak. Je wordt dan danig door elkaar geschud.
Het materiële leed is op te lossen, desnoods met gevloek, maar de schrik en mogelijk (verdoken) letsel bij je dochter is andere koek.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Citaat van: marctje op 30 december 2018, 16:38:49 PM
Als het over hoe sommige rijden ben ik niet racist maar haatdragend op sommige automerken en hun egoïstische bestuurders.

Meestal hebben die zo'n leuke striping op hun bakken staan in 2 kleuren blauw of zo.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 30 december 2018, 21:19:04 PM
Hebt ge het nu over die Dacia en Volkswagen rijders...  ;D ;D
nee over dat merk met die vliegtuigpropellers in hun embleem

Jef

Citaat van: raf op 30 december 2018, 16:46:45 PM
niet pinken naar geen enkele kant .
Je moet alleen pinken als je afdraait.

Citaat van: raf op 30 december 2018, 16:46:45 PM
120 km/h is niet voor die merken
Dat is voor geen enkel merk. 30, 50, 70 & 90 komt het meeste voor. 120 is onmogelijk te halen op een autosnelweg omdat het zo druk is.

Citaat van: raf op 30 december 2018, 16:46:45 PM
rechts inhalen daar hebben die een patent op
Een teken dat jij onnodig links of op het middenvak blijft rijden...

:P
Tuut zei de trein en de statie vertok.

loebaske


Om eerlijk te zijn, ik steek vaak rechts voorbij, kan niet anders met al die middenvak rijders, je moet eens van de kust komen hoe erg dat is, steek er honderden voorbij aan 110 per uur (op gps, dat is 106 per uur ze rijden), dat zeg toch wel wat hoe erg het gesteld is met middenvak rijders...misschien denken dat het stuur er is voor de show???
Bij een enquete is iedereen tegen middenvak rijders, maar de meeste DOEN het, eens dringend traject controle op die rijders en zware boetes...misschien dan gaan de files opgelost geraken....dan nog niet gesproken als ze een blauw lichtje zien (aan de overkant) iedereen gaat op de rem...zot zijn die bestuurders en een gevaar op de baan... >:(
En niet lullen over vrachtwagens want die zijn zeldzaam in het WE.

raf

sorry Jef maar ik ben zeker geen midden vak rijder ik rij altijd uiterst rechts
maar die met di bepaalde merken denken dat de pech strook ook een rijvak is
vooral als er dan een file is en ze BV nog 2 km moeten tot een afrit

het pinken is inderdaad voor het afslaan maar ze gebruiken hem daarvoor ook niet
zelfs als er file komt zetten ze de SOS ook nog niet aan om te waarschuwen maar ik weet niet of dit wettelijk verplicht is

en wat snelheid aan gaat hier op de hoogstraat denken ze soms dat het zolder of terlamen is
als het hun niet snel genoeg gaat dan gaan ze eventjes links van de midden bermen voor bij
en deze zijn toch van een redelijke lengte en er ligt er zelfs eentje in een bocht

je mag er 70 en daar hou ik me ook aan maar voor eentje was dat niet snel genoeg en die wilde dus ook aan die midden berm voorbij
toen hij halverwegen was moest hij volle snelheid een inrit opschieten want aan de andere kant kwam een vachtwagen en dat had nie goe gekomen
daarna met veel getoet en midden vinger dat ik gek was
begrijpen wie kan

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

just4fun

#3549
Er zijn drie oplossingen voor alle hierboven opgesomde problemen: controle, controle en controle.
Dit is de taak van de altijd afwezige overheid.

Voor je dochter, Dani: wens haar het beste!
Die auto, da's jammer en vervangbaar.

Paul

raf

Paul ben ik niet mee eens
Buiten dat het gebeurt is met Dani zijn dochter

als de mensen een klein beetje zelf discipline zouden hebben dan was er reeds 80% van alle ellende gedaan in de wereld
vroeger had je ook mensen met een kort lontje
maar nu worden ze geboren zonder lontje ze gaan met een af als het hun niet aan staat

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

tja heeft alles met opvoeding te maken, kun je veel mee bereiken, maar als de ma en de pa ook niet deugen dan kan het zelden(lees bijna nooit) goed komen ! :-\

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 december 2018, 14:25:43 PM
tja heeft alles met opvoeding te maken, kun je veel mee bereiken, maar als de ma en de pa ook niet deugen dan kan het zelden(lees bijna nooit) goed komen ! :-\
Het is helaas vaak zo...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

Ja Luc gelijk in geven
en het word steeds erger met dat vrije opvoeden
ik ben nog van voor dat vrije opvoed gedoe

iets uitvreten goeie dreun en we klappen der niet meer over

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske


Op een expo zie al die vrije opvoeding...
Heb een barkruk mee, een jonge moeder zet haar kindje erop om naar de baan te kijken (zonder vragen) heb daar nu niet echt een probleem mee, nadien neem ze de kleine weg en doet niet eens de moeite van een merci, integendeel, de vuile afdrukken van de voetjes laat ze gewoon achter??? een paar uur later was men barkruk verdwenen...euh waar is die???
Even rond gekeken en ja wat verder had een snotneus die gebruikt om even op zijn gemak te zitten kijken naar een modelbaan, weer zonder boe of ba, gewoon achter men rug meegenomen alsof het dat heel normaal is....
Moet dat voor de toekomst zorgen...jawade, dat beloofd als het nu al ik ik ik ben.....hoop dat ik het niet meer mee maak....