Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

SuSke

OK de meester komt je helpen ;), anders had je bij mij ook terecht gekunt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 27 september 2018, 11:19:11 AM
OK de meester komt je helpen ;), anders had je bij mij ook terecht gekunt.

ik heb er wel bij gezegd dat het pas na de MTD-tentoonstelling kan ...
  dus als er iemand hem sneller kan helpen - no problem  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Als Leest bij Mechelen niet te ver is ...

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

marctje

Gisteren is mijn vrouw van de trap gevallen en heeft hierbij haar beide hielbeentjes gebroken. Ze ligt nu in het ziekenhuis met aan elk been een ontzwellingsgips. De miserie gaat zijn als ze naar huis mag komen, we wonen op een bel-etage woning en ze kan hier dus niets doen. Waarschijnlijk naar een verzorgingshuis of zorghotel, daar gaan de trein aankopen (dat vind ik nu minder erg als ze maar geneest).
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Pierre

Dat zijn geen grappen Marc ... sterkte beide.
Groet Pierre.


mardig23

Dju Marc, dat is echt wel miserie, een beide voeten tegelijk :-\

Veel beterschap voor je vrouw!
Mvg Karl

Rangeerduivel

Genezen zal ze wel doen, dat wensen wij haar alvast!
Maar het is wel een "dedju toch" waard!

:(

SuSke

Hopend op een vlot genezingsproces voor je vrouwtje Marc, en die treinen die gaan niet lopen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modelbouwpatrick

veel sterkte en goede genezing

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun

Het beste voor uw vrouw, Marc!
Paul


marctje

Update over mijn vrouw: volgende week dinsdag wordt ze geopereerd aan beide voeten en zal ze daarna een periode van 3 maand niet meer op de beide voeten mogen steunen. Dit wil zeggen 3 maand in een verzorgingshuis en daarna revalidatie, terug leren lopen en zo. Ik hoop dat alles vlot gaat verlopen.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

dani

wij duimen mee dat alles in orde komt Marc !!    Wens haar veel sterkte en soigneer ze goed
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

van die treinen dat is niet erg, daarentegen de vrouw eventjes niet mobiel dat is veel minder, alvast een spoedig en volledig herstel toegewenst en meteen de gelegenheid om ze eens te laten zien hoe erg graag je haar wel ziet!   :-* :)

PietB

Spoedig herstel gewenst Marc.

grt Piet.