Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

PietB

Even een berichtje over de 'toestanden' hier.
De afgelopen 14 dagen begon ik mij in rap tempo steeds beroerder de voelen.
Kortademing en heel sneel moe.
Vorige weel maandag kwamen daar ook nog een shevige buikkrampen bij.
Afspraak bij de huisarts gemaakt en met een opdracht tot bloed analyse en een X-ray van de onderbuik naar het ziekenhuis.
Dat gedaan hebbende weer naar huis en business as ususal.
Echter de nacht van dinsdag op woensdag ging ik me zo verschrikkelijk beroerd voelen, dat Conny mijn echtgenote de huisartsen post maar belde.
Die arts hier aangekomen constateerde:
bloedsaturatie van 81%
bloeddruk 208/106
En deze arts was in het geheel niet tevreden.
Een ambulance besteld en daar ging Pieterman, naar de Hart Long eerste hulp van het ziekenhuis in Haarlem.
Diagnose Boezemfibrileren
Een ernstige maar niet levensbedreigende hart conditie.
Met als gevolg een lichaam dat alle vocht vasthoudt en zeker rond de longen is er dan geen ruimte voor een normale ademhaling.
De darm problemen verergerde de algehele situatie nog meer, hierdoor kwam het middenrif in de knel en kon ook geen kant op.
Ademhalen werd steeds ingewikkelder.
In het ziekenhuis heb ik 8 dagen aan de hartbewaking gelegen en zijn ze met medicijnen de vochtafdrijving en laxering gestart.
Nou dat is behoorlijk voorspoeding gegaan in die 8 dagen is er ongeveer 10 liter vocht uit het lichaam verwijderd.
Met als gevolg dat ik me nu, terwijl het boezemfibrileren nog niet weg is, veel beeter voel dan dat ik me het laatste halfjaar voelde.

Wat staat er nog te gebeuren?
Nog doorgaan met de medicijnen.
In begin augustus een afspraak met de cardioloog, voor de verdere behandeling.
Deze kan bestaan uit het hart weer in ritme krijgen/houden met medicijen.
Of een Cardioversie behandeling.

We gaan het zien..........dit was de reden dat Peter van mij tijder het maken van de verjaardags wenden heeft overgenomen.

I'll be back!!!
Maar nu nog ff niet.

grt Piet.


Steam.N

Oeps, Piet.  Niet leuk !!!
Hopelijk helpt de medicatie goed, en ben je snel terug fluks terug te been  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Sterkte Piet. Je lichaam gaf een waarschuwing. Je hebt dus een missie, en weet wat te doen. Hopelijk ben je snel weer de oude.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Oei Piet  :o
Zorg maar goed voor jezelf !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Dat is minder.
Verzorg je goed en veel beterschap, Piet.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

dani

doe maar kalmpjesaan Pieterman...

Het is geen pretje, ik kan er van mee spreken.    Verzorg nu eerst mar jezelf, al de rest kan even op pauze !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

alvast spoedig en geheel herstel toegewenst aan de patisserie-bakker van het forum ! Piet, ik zou zeggen gauw weer de oude maar U hoort beslist  toch liever snel herboren ! ;)

Lange Trein

Veel sterkte Piet. Hou vooral de moed erin.

Denis

marc goovaerts

Ik vond het al vreemd je naam niet meer bij de taarten te vinden...
Verzorg je goed en snelle beterschap !

Johnnytrein

Piet ook van mij beterschap gewenst en doe vooral rustig aan.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ERVIN

Veel sterkte Piet , en een spoedig herstel.

Peter

#3327
Piet
Onze allerbeste wensen voor een spoedig herstel. Je problemen lijken erg veel op die van mijn echtgenote, namelijk hartritme stoornis en voorkamerfibrilatie. Ik hoop dat het bij jou, net zoals bij mijn echtgenote met medikatie onder kontrole kan gehouden worden.
Met vriendelijke groeten
Peter

Pierre

Oei Piet ...  :o  .. Dat zijn geen leuke grappen.
Zorg maar goed voor jezelf en hopelijk ben je weer snel de oude (of zelfs beter ;)) Rustig aan man.
Groet Pierre.


modelbouwpatrick

Piet rustig aan en veel sterkte dit warme weer is voor long en hart patienten geen zegen dat het maar rap fisser treintjes weer wordt dan voel je ook beter