Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

DelticPower

Hoi Raf, ik ken je gevoelens, het zijn dikwijls de huisgenoten die onvoorwaardelijk van je houden. Wij hebben nu twee lieve katten, maar als ik naar de foto van onze intussen dertig jaar geleden overleden New Foundlander kijk springen er nog tranen in mijn ogen. Heb dat niet bij een foto van mijn overleden ouders. Raar dat accepteer je, maar je huisvriend zit toch nog dieper in je hart. Wens jullie sterkte en gedenk de liefde die je gekregen hebt, en bewaar deze in je hart. 
Groeten Jan

raf

Hoi Marc
een honden leven als prinsjes

en die zetel ligt vol met hun of waar ze ook maar willen liggen
10 kleine hondjes en nu zijn ze nog met 7
gr raf en inderdaad mensen die huisdieren hebben of hebben gehad weten hoe het voelt
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marctje

Vandaag een sollicitatie interview gedaan en ben vanaf volgende maandag mijn vrije daguren kwijt. Ik kan starten als chauffeur bij Metalunion in Wommelgem.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

SuSke

Citaat van: marctje op 17 augustus 2017, 18:11:52 PM
Vandaag een sollicitatie interview gedaan en ben vanaf volgende maandag mijn vrije daguren kwijt. Ik kan starten als chauffeur bij Metalunion in Wommelgem.

Vind da werk, is't weer nie goe. Geen tijd meer om te modelbouwen dus  8)

Succes met de job Marc.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

raf

ja sommige dagen kan het tegen zitten hé
succes met je nieuwe job Marc
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Catje

Steef, lees dit droevige bericht nu pas.
Maar alsnog mijn innige steun aan u en uw haasten.

Willy

Catje

Marc, ook voor u en uw haasten mijn innige deelneming.

Willy

PietB

Proficiat Marc.

grt Piet.

Alberke

Mijn Photobucket en Flickr accounts afgezegd, jammer van mijn correspondenten. De laatste tijd kreeg ik nogal rare volgers... Een willekeurige foto die een "like" kreeg en dan het bericht dat "die en die" me volgde. Dat bleken dan dames te zijn die op hun account blijkbaar weinig om het lijf hadden :D
Nieuwe Flickr account gemaakt.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Johnnytrein

Ik kreeg onlangs van een vriend een link toegezonden naar stack storage 1 TB gratis opslag ruimte. Ik heb echter geen idee of de foto's dan gecombineerd kunnen worden met het forum.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

dedjuu toch... nen "dubbel" in mijn collectie Märklin Re460 loks.
Ik heb deze gekocht op eBay zonder mijn inventaris na te kijken, en dus hebik 'm nu 2 keer.

Ach ja, dan maak ik gewoon een "dubbeltraktie" van de twee   34611 modellekes met daar een mooi sleepje achter...

Of misschien kan ik hem wel ruilen voor iets anders, als ieman deze nog zoekt.


(bron : https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/45/66/d1/4566d1c34ae02ceb7e7713357de220b5.jpg)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

railtravelmanager

mijn Re 460 VSLF Marklin 37467 nog steeds bij de Douane man die werken daar hard ...  :)

met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

raf

mijn ontvangers liggen daar ook nog en de print connectoren en wat accu's
ja die zijn daar heel rap
en alles is onder de 22 euro dus het mag normaal zo door
plakt er weer een stikker op "niet conform de Europese norm bla bla"
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

#2923
Het is blijkbaar niet enkel Douane, de Post, MSM uitgave enz. maar ook het ziekenfonds
Half augustus doktersbriefjes enz. in de brievenbus van de CM gestoken (ja afgeven mag niet meer, je moet het enkel nog in hun brievenbus steken)
Tot op heden (dus al meer dan 4 weken) nog niets ontvangen. Daarjuist antwoord gekregen op mijn mail aan hen en wat vragen ze....? Kan je ons de naam van de dokters, de datum, en voor wie van ons beide het was, en of het soms speciale dingen waren. Maar goed dat ik deze keer al die gegevens had opgeschreven, want anders ben je het meeste misschien vergeten . Tegenwoordig moet je alles kontroleren
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

ik trek er tegenwoordig een foto van voor ik het ergens in een bus steek
of als ik aan de pc zit een scan maken en opslaan want inderdaad anders heb je misserie
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.