Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

dani

Neen, dit is GEEN nieuw  "irritatie" topic.    Gewoon even de mogelijkheid om te zeggen   "dedjuu toch" als iets je wat tegen gaat of je hebt even een "kleine pech moment".

Ik geef een voorbeeld om de kop af te bijten :


Vandaag met de moto naar het werk om de files te vermijden.  Zalig motowinterweertje, niet te koud, droog en  alles ok.
En dan begint het te regenen net wanneer ik naar huis wil
DEDJUU toch !



... en voor de rest zou ik willen zeggen :" hou het wat luchtig " en liefst grappig.     



PS: als de moderators / admins het niet gepast vinden, gooi dan maar weg.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Een goede uitvlucht om eens veel te laat thuis te komen Dani! ;D ;D ;D

;)


dani

buienradar gaat maar enkele uren min of meer nauwkeurig "in de toekomst"....    Wij, bijna normale werkmensen, werken langer dan die voorspelde periode....  dus het gaat niet helpen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Van suiker Dani,  :D :D :D :D :D :D :D

Ik ga juist met den brommer werken als het regent, das maar 20 min in de regen ipv 45min met den velo....

Maar troost u, ik vertrok gisteren avond naar het station om naar MCS Het Spoort te gaan en het was ook aan het regenen....
Kerdju
Maar tegen dat ik terug naar huis ging was het over....

Chrisrail

#5
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Opa-Bullcat

Dani, je moet maar zo denken, het meeste valt naast je :D

Huugooke

Citaat van: dani op 12 februari 2014, 12:32:00 PM
buienradar gaat maar enkele uren min of meer nauwkeurig "in de toekomst"....    Wij, bijna normale werkmensen, werken langer dan die voorspelde periode....  dus het gaat niet helpen.
Ik moet dat ten stelligste tegenspreken! Misschien heb ik de verkeerde link doorgestuurd, maar ik weet zeker dat mijn zoon een waarschuwing krijgt op zijn 'foon, en hij netjes tussen de buien naar huis fietst. Als het continu regent heb je er ook niks aan natuurlijk :D

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 13 februari 2014, 16:06:34 PM
Citaat van: dani op 12 februari 2014, 12:32:00 PM
buienradar gaat maar enkele uren min of meer nauwkeurig "in de toekomst"....    Wij, bijna normale werkmensen, werken langer dan die voorspelde periode....  dus het gaat niet helpen.
Ik moet dat ten stelligste tegenspreken! Misschien heb ik de verkeerde link doorgestuurd, maar ik weet zeker dat mijn zoon een waarschuwing krijgt op zijn 'foon, en hij netjes tussen de buien naar huis fietst. Als het continu regent heb je er ook niks aan natuurlijk :D
Ge kunt ook slalommen tussen de druppels.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

B_Modelbouw

Neen geen regendruppels ...

Wel even mijn kleine ongeluksdag, net een flesje MEK-PAK over de grond ... Grrrr
Dus het project spoorwegbrug even aan de kant en poetsen, Ai, Ai ... dat lost meer
op dan wat ik had kunnen denken ... Onderlegger lijkt nu een slappe vod en de print
is volledig opgelost. En door in paniek alles in veiligheid te brengen pak ik nog in het
mes ook ... Snee in de vingertop, nog meer poetsen.

Komende week maar een nieuw flesje kopen om verder te werk aan de brug.
En de zoektocht naar een Decals met klinknagel opdruk ... Iemand een idee waar
deze te koop zijn ? 
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


Huugooke

hier onder andere hebben ze decal klinknagels
http://www.archertransfers.com/

OlivierV

pb messing heeft die klinknagelvelletjes ook. Wel niet goedkoop.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

59erke

Vandaag voor de eerste keer geprobeerd front en sluitseinen te installeren in mijn N lokje op basis van tomytec chassis.

wat een gepruts, dan krijg je er met moeite alles in want de kap moet er nog op geraken.
en dan testen en dan is het toch ni wat het moet zijn, alles verlicht behalve dat wat verlicht moet zijn  >:(

had bijna alles in de vuilnisbak gesmeten van frustratie  >:(

Toch nog kunnen inhouden, alles er terug uit gesoldeerd en lokje terug de baan op zonder verlichting.
deze plannen zijn verticaal geseponeerd.

Ik was nog van plan om een L rijtuig op basis van MTE kap te voorzien van sluitseinen maar of dat er nog door komt is een groot vraagteken  :-\
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

dani

Vannamiddag op eBay 2 leuke  Belgische loks gemist, één Marklin en één Roco AC, elk met 1 euro overboden, verdorie !  En natuurlijk was ik juist op het moment dat de veilingen afliepen niet thuis... damn...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Verdorie toch, ik denk dat mijn vaste pc kapot is, dat is niet zo aangenaam. Gelukkig doet mijn mac het nog.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan