Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Zeelandhallen Goes 22-23 feb

Gestart door dani, 08 februari 2014, 10:16:58 AM

dieselfreak

Citaat van: Herwig op 10 februari 2014, 19:12:52 PM
Ronde rotondes:  je zou er draaierig van worden... .
(en als er een fietspad bij de rotonde hoort, wordt de situatie nog uitdagender....)

[ 't Was trouwens Paul van Vliet, dacht 'k, die het ooit in een show had over  "le rond point du camembert".. .]

Toch liever rotondes dan slecht afgestelde verkeerslichten. Maar we wijken af, dit draadje ging niet over rotondes maar over een beurs dacht ik?
MC

Klaas Zondervan

Inderdaad, en daarom hier een link naar meer informatie over deze beurs.
Let wel: niet alleen treinen, maar ook auto's, boten en vliegtuigen. En een hele hal vol met Lego.

Herwig

#17
En er staat (~link) uitdrukkelijk dat het  THEMA  van deze Zeeuwse modelbouwtentoonstelling 2014 is:    'Modelspoor'.
Misschien dus de moeite van nog 's een autoritje westwaarts.

(als de loodsen maar  niet  gevuld worden met  die groooooote  M-track-baan...)

Klaas Zondervan

Pech voor je, Herwig. Vanwege het 25 jarig jubileum staat de M-track groep er met een extra grote inbreng. Maar je kunt daar natuurlijk gewoon voorbij lopen. ;)

Goed nieuws voor degenen die uit het zuiden komen: zaterdag 22 februari is een van de dagen waarop de Westerscheldetunnel tolvrij is.

Zelf heb ik net mijn modules en toebehoren naar beneden gesjouwd. Het staat nu in de woonkamer te wachten op een clubmaat die vanmiddag met zijn aanhager komt voorrijden. Morgen de hele dag opbouwen, en dan twee dagen treintjes spelen. Ik heb er zin in.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Herwig

M-track in Goes:  proficiat aan de jubilarissen.
Persoonlijk supporter ik eerder voor kleinere-en-fijnere baantjes.
Maar die lange clubbanen hebben absoluut ook hun reden van bestaan.  Alles beter dan TV-kijken, bijvoorbeeld.

dieselfreak

Citaat van: Herwig op 20 februari 2014, 13:06:38 PM
M-track in Goes:  proficiat aan de jubilarissen.
Persoonlijk supporter ik eerder voor kleinere-en-fijnere baantjes.
Maar die lange clubbanen hebben absoluut ook hun reden van bestaan.  Alles beter dan TV-kijken, bijvoorbeeld.

Behalve wanneer er een interessant tv programma is zoals afgelopen dinsdag. Toen waren in MeMo tv op Canvas beelden te bekijken over Antwerpen in 1966, er doken zelfs enkele treinen op. Als het goed is zeg ik het ook, het is niet allemaal bagger op tv!
MC

Catje

Herwig,
Ook hier in Nederland behoor je alleen maar  zoals u zegt "te Pinken" als je de rotonde verlaat, dus rechtsaf gaat. ;)
Rijdt je rond wordt dat gezien als gewoon rechtdoor rijden.
Maar er zijn altijd bestuurders die als ze op de rotonde zitten, de pinker naar links aan laten. :(
Dit is ook in Nederland overigens niet toegestaan.


Groeten,Willy

Catje

Helaas dit jaar kan ik geen uitstapje maken naar Goes.
Kom er graag, maar ben dit weekend verhinderd. :(
Jammer.

Volgend jaar maar weer.

Groeten, Willy