Zeelandhallen Goes 22-23 feb

Gestart door dani, 08 februari 2014, 10:16:58 AM

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

gerard v

hoi dani

dan is er ook rail in houten
21 22 en 23 februari
ik snap niet dat ze dat samen doen

mvg gerard v
lid van DBTHG

Klaas Zondervan

Citaat van: gerard v op 08 februari 2014, 10:23:18 AM
ik snap niet dat ze dat samen doen
Ik snap het wel. Het is een machtstrijd.

Zelf sta ik met mijn spoorbaan in de Zeelandhallen.


jakke

Is er parkeergeld te betalen voor de parking van de Zeelandhallen ?

Zonder eventueel parkeergeld gerekend zou ten opzichte van de trein met mijnen otto rijden €6,00 minder kosten ...
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Klaas Zondervan

Volgens mij moet er voor de parking betaald worden, maar ik weet niet hoeveel. Op de website van de Zeelandhallen is hierover niets te vinden.
Ik heb hun de vraag per e-mail gesteld. Zodra er reactie is laat ik dat weten.

sdz1976

Wij zijn normaal ook van de partij
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

dani

aha ik zal daar dus niet alleen zijn, cool !!!

@Klaas : als je een vrij corpulente belg met een sikje en kort haar ziet aan je baan staan, twijfel niet om me aan de mouw te trekken voor "n babbeltje :-)

Geldt trouwens ook voor anderen
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Klaas Zondervan

Zojuist bericht gekregen van de Zeelandhallen. Het parkeertarief bedraagt 5 euro per dag.
Maar als je geen bezwaar hebt tegen een kilometertje lopen, dan zijn er in de omgeving wel mogelijkheden om je auto gratis weg te zetten.

dani

hmm, voor 5 euro zet ik m'n wagen wel veilig op de parking dan.  Een redelijk tarief vind ik.   Ik ga samen met mijne makker "Bompa Trein" naar de beurs, en onze dames gaan terwij eens lekker in Goes gaan shoppen en terrassen....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Herwig

met de auto naar Zeelandhallen,

Als de situatie nog zo is, dan moet je voorbij een verkeersrotonde/rondpunt:  het rare voor ons Vlamingen is dat je daar op die cirkel ook linksaf kan of moet, met pijlen op de grond.
Bij ons is zo'n rare verkeerskronkel onbekend en nogal verwarrend....  (in België op rotondes alléén rotonde volgen of rechtsaf...)



Klaas Zondervan

Herwig, ik begrijp niet wat je bedoelt. Ik heb hem net in Streetview even rondgereden. Het is een normale rotonde. Als je aankomt moet je rechtsaf de rotonde op, en dan linksom blijven volgen tot de uitrit waar je er naar rechts weer af mag. Dus hetzelfde als een rondpunt in België. Wat jij beschrijft heb ik nog nergens meegemaakt, behalve in Engeland, daar gaat alles andersom. :)

Herwig

@ Klaas,

Ik herinner me dat er inderdaad   OP   die Zeeuwse rotonde zogenaamd linksaf wordt gereden.

Bij ons is een rotonde gewoon volgen, tegen de wijzers in, verkeerstechnisch rechtdoor   (je blijft dus  AF  van de richtingsaanwijzers).
Als je vanuit een van de aanpalende straten de rotonde oprijdt, tegenwijzerzin, màg je niet naar rechts  "pinken"  (richtingsaanwijzers).
Je  "pinkt"  slechts, naar rechts, als je de rotonde verlaat.
Je kan, bij wijze van hobby, urenlang op de rotonde rondrijden (tegenwijzerzin) zonder éénmaal de  "pinkers"  te gebruiken.

Daarom zie je bij ons in Wuustwezel, Kalmthout, Essen, sommige Nederlanders naar links  "pinken"  als ze gewoon de rotonde volgen.... .
Is dus....verwarrend.


Klaas Zondervan

Herwig, ik vind het nog steeds een raar verhaal. Er is helemaal geen verschil tussen een Nederlandse rotonde en een Belgisch rondpunt.
Er staan ook geen pijlen op de weg. En als er Nederlanders in Vlaanderen op de rotonde linksaf pinken, dan is dat ook abnormaal, want dat doen we in Nederland ook niet. Zoals je zegt, alleen rechtsaf pinken om aan te geven dat er weer uit wil.

jakke

Citaat van: Klaas Zondervan op 10 februari 2014, 10:29:31 AM
Zojuist bericht gekregen van de Zeelandhallen. Het parkeertarief bedraagt 5 euro per dag.
Maar als je geen bezwaar hebt tegen een kilometertje lopen, dan zijn er in de omgeving wel mogelijkheden om je auto gratis weg te zetten.

Klaas ,
bedankt voor de info .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Herwig

#14
Ronde rotondes:  je zou er draaierig van worden... .
(en als er een fietspad bij de rotonde hoort, wordt de situatie nog uitdagender....)

[ 't Was trouwens Paul van Vliet, dacht 'k, die het ooit in een show had over  "le rond point du camembert".. .]