Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 133 - atlas

Gestart door Huugooke, 06 februari 2014, 19:42:15 PM

Huugooke

Citaat van: Herwig op 31 januari 2014, 12:47:50 PM
@ Geert Snobby Crash,

Aub Atlas-foldertje grondig lezen.  Atlas is géén uitgever van een "maandblad"  .(citaat)..?
En je kan dus steeds      STOP       zeggen .....
Kan je ergens zien waaruit de volledige collectie bestaat?

Herwig

@ Hugo,
Atlas-collectie...

Daar is Atlas een beetje vaag over, want anders weet een klant bij voorbaat wanneer   -bij welk modelletje-   hij/zij zou kunnen STOPpen.

Ik heb bij die Volvo-reeks gewoon telefonisch gevraagd hoeveel auto's er in die verzameling zouden gaan verschijnen. 
De Atlas-medewerker heeft me een aantal vrijgegeven, maar niet de volgorde van de Volvo-types, want die info had hij niet... ..
En omdat ik slechts geboeid was door de echte classic-car modelletjes tot pakweg midden jaren zestig, was dit eigenlijk wel spannend.




Herwig

Atlas....

In de Gazet van Antwerpen zat er deze week ook een Atlas-tramfoldertje bij... .
En in Knack van deze week een ander Atlas-blaadje voor een verzameling ....bajonetten !!!!  Raar maar waar.

marc goovaerts

Die bajonetten mogen dan niet te realistisch zijn. Zover ik weet vallen die in de categorie 'oorlogswapens'.

Herwig

Atlas - bajonetten...

"getrouwe replica"      "fraaiste wapens WOII"   enz..        "Veiligheid gaat voor:  mes is met ongeslepen lemmet"

Ik persoonlijk blijf het een bizar aanbod vinden... .  En dit Atlas-foldertje zit dan nog gewoon in de Knack-Focus??

[ PSSSST:  misschien kan iemand (Luc D. of zo) een apart Atlas-draadje aanmaken??? ]



Herwig

#7
@ Hugo,

In forumrubriek  "MSM 133"  staan op blz. 3/4  nog dinges over Atlas.  'k Weet niet of je die ook kunt overbrengen naar DIT Atlas-draadje?

En dit Atlas-draadje hoort wellicht niet meer thuis onder  rubriek  "Modelspoormagazine" ?

[hoe je dat allemaal digitaal organiseert, daar heb 'k géén kaas van gegeten..., pardon.]

Trouwens:  in het veertiendaags tijdschrift AutoGids zit   ook    een Atlas tram-foldertje!

Met middaggroeten..

Huugooke

Enfin, ik blijf het een "ongemakkelijke" manier van kopen vinden. Jammer want het zijn blijkbaar mooie modellen voor een mooie prijs. Waarom de firma niet ineens het hele gamma te koop aanbiedt, zodat je kan kiezen welke modellen je wil, is toch wat vreemd. Veel modellen uit buitenlandse acties zijn trouwens al op ebay te koop.

Rangeerduivel

Ik heb reeds verscheidene malen proberen contakt te nemen via E-mail,
met de bedoeling de Tramcollectie te stoppen.
Maar dat is niet evident,zelfs inloggen of een account aanmaken lukt mij niet!
Is het aan mij gelegen of zijn ze bewust zo moeilijk bereikbaar?
Een wijze man met grijze baard( :D) hier op dit forum zei mij onlangs dat hij daar niet aan begint,omdat de papieren en digitale rompslomp te groot is wanneer je er vanaf wil,
zou hij dan toch gelijk hebben?

Ik ga morgen eens met de telefoon proberen...

;)

Ik moet wel eerlijk toegeven;
de tweede zending is zopas toegekomen,met daarin een zakhorloge(niets waard) maar ook een model van de TW4 (Herbrand/A.E.G)-1894 -HALLE(D)
Een prachtig afgewerkt modelletje,kijk maar;

oebr

heb de reeks met een simpel mailtje stop kunnen zetten.
klantenservice@editionsatlas.ch
klantenservice.web@editionsatlas.ch

wel alle referenties (klantennummer, enz...) die je maar kan vinden in je bestelling vermelden zodat die mensen niet hoeven te zoeken.

Afgezien daarvan blijft het inderdaad wel jammer dat je niet a la carte uit de modellen kan kiezen want er zitten heel mooie modellen in het aanbod.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

SuSke

Citaat van: oebr op 06 juli 2014, 19:48:20 PM
heb de reeks met een simpel mailtje stop kunnen zetten.
klantenservice@editionsatlas.ch
klantenservice.web@editionsatlas.ch

wel alle referenties (klantennummer, enz...) die je maar kan vinden in je bestelling vermelden zodat die mensen niet hoeven te zoeken.

En ok vermelden van wanneer je de annulatie wil laten ingaan en zeker vermelden dat je elke verdere zending als een kosteloos geschenk van hun beschouwd.
Zaakjes goed bewaren in geval van...

Succes gegarandeerd, en blijven ze doorsturen dan zeg je duidelijk "dank je wel"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.