Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Opendeurdag AMSAC 9 Maart 2014 te Gent-Zeehaven

Gestart door OlivierV, 02 februari 2014, 18:37:48 PM

dani

ik vrees dat ik ga moeten passen.....    't vrouwke had nog iets te goed, en 't zal voor dat weekend zijn. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

MickeyMouse

Zal misschien wel lukken om eens te passeren...

Geert

Metpetergaathetbeter

Eerlijkheidshalve vermelden dat Evan wegens professionele redenen niet kan komen  :( hoewel wij blijven hopen  :)

Groeten Peter ;)

bellejt

als het de zaterdag niet te bont wordt laat ik mij ook weer zien.

MickeyMouse

Citaat van: dani op 24 februari 2014, 10:17:29 AM
ik vrees dat ik ga moeten passen.....    't vrouwke had nog iets te goed, en 't zal voor dat weekend zijn.
En ik die dacht da ik u eens irl ging tegen komen  ;D ;D

Geert

dani

ja, Geert, ik had dat ook wel gewild, maar het is net ietske te ver om vanuit Parijs even over en weer te komen, en ik had het haar al lang beloofd.  Alleen is de datum die ze gekozen heeft een beetje ongelukkig uitgedraaid.
Maar we komen elkaar nog wel tegen hoor.  Begin april in Aalst misschien ?  (OVLV)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

nu zondag the place to be !(als ge niet werken moet !)  :)

iemand beloofde mij heel wat Belg. materiaal mee te hebben !(niet schieten op de boodschapbrenger als het niet zo is !)  :o :)

Groeten Peter ;)

PeterC

Kan ik zondag iemand een plezier doen met een zak vol filmroldoosjes (en dekseltjes)?

Ideaal voor verfjes te mengen, airbrush vervangpotjes, voor vanalles en nog wat maar bij mij liggen ze in de weg.
Als ik er niemand plezier kan mee doen, vliegen ze volgende week op het containerpark.

Groetjes, Peter


bellejt

heb hier ook massa's belgisch materiaal maar met de verkeerde wielen.  ;D

dani

hoezo verkeerde wielen ? ze hebben zowel een AC als een DC stuk op de baan hoor :-)

Of zijn het schaal N of  O  wielen , LOL.......
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: bellejt op 05 maart 2014, 16:06:21 PM
heb hier ook massa's belgisch materiaal maar met de verkeerde wielen.  ;D

Bij AMSAC is er altijd wel iemand te vinden die je daar kan/wil vanaf helpen,dat zijn daar allemaal zo'n toffe jongens!

;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 05 maart 2014, 17:38:53 PM
daar allemaal zo'n toffe jongens!



toch niet daarvoor dat je lid geworden bent ?  ;D
groeten Peter ;)

PS Johnny, 't toch geen vierkante wielen, zeg eens welke verkeerde wielen heb jij dan ?

bellejt

Peter , was vergeten dat jullie ook een 3 rail deel hebben.Heb hier ook nog wagentjes met plastieken wielen hoor.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bellejt op 06 maart 2014, 09:00:18 AM
ook nog wagentjes met plastieken wielen hoor.

uit de middeleeuwen ?  ;D
Groeten Peter ;)

reeves

In de middeleeuwen bestond plastiek nog niet  ;)