Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Belgische nummerplaten in H0

Gestart door Peter, 31 januari 2014, 10:17:26 AM

Peter

Het spijt me maar het gaat niet door.
Geen enkele handelaar is geinteresseerd om deze te verdelen en hier op het forum is het aantal mogelijke kopers ook aan de lage kant.
Ik ga  zelf geen 740 euro voorschieten en ook voor de minimum bestelhoeveelheid is het toch nog een aanzienlijk bedrag.
Niet belet dat iemand anders (of toch nog een handelaar of MSM zelf) dit wel wil doen.
Dan stel ik al de gegevens wel ter zijner beschikking.
Met vriendelijke groeten
Peter

PeterVG

Begrijpelijk
Toch bedankt voor de moeite Peter

Herwig

#17
B-nummerplaten,

Elders op dit forum is er al 's gesproken over deze B-autonummerplaatjes.
Een decal-op-zich is misschien te dun.  Een decal op een plastiekplaatje misschien te dik?
k Heb ooit copies, op wat dikker papier, gemaakt van de nummerplaatjes van Brima. Die dikte is bruikbaar, maar het uitsnijden is géén lolletje.

GDE

Beste Peter , zou het dan misschien niet beter zijn om deze op zelfklevend papier te laten printen wat al goedkoper zal zijn en niet zo grootschalig hoeft . Met 200 nummerborden per blad is het dan nog niet zo erg als er eentje verkeerd is uitgesneden . Ik zou hier alvast heel tevreden mee zijn en ben er ook voor bereid om ervoor te betalen  ;) mvg

Peter

Herwig en Geert,

Voor mij hoeft het niet hoor. Ik wou gewoon helpen.
Ik rij zelf naar Duits voorbeeld en daar bestaat een ruime keuze van merken met nummerborden (Kfz zeichen)
Er is zelfs een website waar je zelf je nummerplaat naar keuze  (over de verschillende perioden en soorten) kan invoeren en ineens afdrukken op de juiste grootte voor spoor H0 voor Duitsland en Oostenrijk.
Blijkbaar is er hier in Belgie te weinig interesse van zowel de handelaren als de hobbyisten (enige uitzonderng Jocadis was er opnieuw mee bezig)

Dit onderwerp mag van mij dus gerust gesloten werden
Met vriendelijke groeten
Peter