Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MOBEXPO 2014

Gestart door tsjoek, 29 januari 2014, 20:01:16 PM

Metpetergaathetbeter

Ook wil ik Koen danken om zijn brug (niet te ver) nog een dag langer te laten staan mede door het feit dat zijn vrouw een dagje zonder vitrine zat ! Sommigen zijn toch echt vindingrijk om Modelspoorgebeuren meermaals te kunnen meemaken, verder ook Evan en anderen die fraaie werken tot een einde brachten ! En hopelijk was Rik nog op tijd thuis om de karnavalstoet in Merelbeke te kunnen zien passeren!

Meerdere forumleden leren kennen en evneneens leuke babbels gehad, op naar Aalst waar het water HOPELIJK NIET TE DIEP is om beide opendeur- en kennissmaking dag(en) te kunnen bezoeken (hopelijk komt er niks tss. !)

Groeten Peter ;)

Koen

CiteerKomaan Peter, heb jij dan die grote plas niet gezien afkomstig van iedereen die stond te kwijlen voor dat vitrinekastje?

Ah, dat was van jullie. En ik mocht dat opkuisen hé  ::) . Dat was nog gene zever, zene  ;D .

Nee, even serieus. Ik heb echt wel bewondering voor het werk van Jean. Ik zou er niet aan durven beginnen. Zo klein en zo nauwkeurig. Knap.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#92
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Bovendien eens echt karakter laten zien en niks gekocht hé ! Je moet maar kunnen hé  ?  8)




Ik had dan ook mijn portefeuille thuis laten liggen dit even ter info  :-\

Groeten Peter ;)

Koen

inderdaad. Het is een vermoeiende dag geweest. We kunnen maar beter eens onder de wol kruipen  ::) .

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

TBCédric

Ben gisteren eens geweest. Mijn eerste beurs/expo én wat babeltjes gedaan met de clubleden én de Steam.N.  Ik had weinig tijd maar wel voldaan. Spijtig genoeg evan niet gezien maar dat komt nog wel eens. Ook nog iets gekocht van de club op de expo.  8)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Steam.N

Citaat van: Chrisrail op 30 maart 2014, 20:58:12 PM
.. iedereen die stond te kwijlen voor dat vitrinekastje?...

Het is dan ook een superhandig kastje  ;D ;D ;D

Iedereen een hartelijke dank voor de waardering !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Jean ik hoop dat je een kwijlbak voorziet in oktober,als het nu al zo erg was (en ik heb ertoe bijgedragen) wat gaat dat dan zijn als het hele baantje er staat. Anders gevaar voor wateroverlast op modelspoor expo.

doomslu

Een pluim voor de organisatoren van de expo!

En ook een pluim aan de vertegenwoordigers van ons forum, die op korte tijd een leuke onmoetingshoek hebben klaargestoomd.
Wat mij betreft is de forumstand een leuk initiatief gebleken dat voor herhaling vatbaar is. Met dank aan Mobexpo om ons deze kans te geven.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Voor Leuven moeten jullie natuurlijk jezelf de kans geven  ;)

doomslu

Een beetje off-topic: het was reuze gezellig, met veel mensen een praatje geslagen. Twee dagen leuteren over treinen, heerlijk...
... alleen denk ik er ernstig aan om bij een volgende beurs een vermomming aan te trekken, zodat ik de expo en beurs zelf eens kan bezoeken...  :D

Ik vrees echter dat de volgende expo Leuven zal zijn. Geen verstoppen mogelijk.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Graag van hieruit ook 'van harte dank' voor de organisatie van Mobexpo.

Om zoiets voor de eerste keer uit de grond te stampen met dit prima resultaat : Ferm !

Graag tot de volgende en zoals beloofd zal ik ook wat andere modelbouw werelden proberen warm te maken om ook
iets op deze beurs te laten zien. Je leert soms veel door even te gaan kijken bij een buur.

High Five voor Mobexpo.
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Gisteravond was ik heel tevreden met het weekend, maar veel te moe om het forum nog te bekijken.
Pakweg 18 uren in het Bau-huis doorgebracht, héél veel gebabbeld met (vooral) forumleden
Pas zondag rond de middag zelf kunnen rondkijken op de expo, en nog wat interessante spullen gekocht

Voor een nogal snel in elkaar gebokste stand, met uiteindelijk-toch-nog-elementen was het zeker de moeite waard
Het vitrinekastje met prachtige inhoud en de brug van Koen waren permanente blikvangers.

Met mijn WSA in demonstratie-modus verrassende dingen kunnen doen: van heel fijn tot heel grof  8)
wat ik wilde bereiken - anderen aanzetten om dat ding eens te proberen - is nauwelijks gelukt. Bijna niemand "durfde"  :-\

Hoe dan ook: ook langs deze weg een dikke merci
aan de organisatie (knap voor een eerste keer zoiets groots)
aan de mensen die de stand hebben bemand (je moet het maar willen en kunnen)
aan de vele bezoekers voor de waardering en toffe babbels
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

Als ik deze reacties allemaal lees, vraag ik me af of ik niet beter stop met het bijberoep. Het eist zoveel tijd om alles klaar te hebben dat ik veel gezelligheid moet missen... :(

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 31 maart 2014, 09:26:47 AM
Een beetje off-topic: het was reuze gezellig, met veel mensen een praatje geslagen. Twee dagen leuteren over treinen, heerlijk...
... alleen denk ik er ernstig aan om bij een volgende beurs een vermomming aan te trekken, zodat ik de expo en beurs zelf eens kan bezoeken...  :D

Ik vrees echter dat de volgende expo Leuven zal zijn. Geen verstoppen mogelijk.  :-\

Luc met een BURKA aan?  :D :D

;)