Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MOBEXPO 2014

Gestart door tsjoek, 29 januari 2014, 20:01:16 PM

gardevil

Kom morgen ook een bezoekje brengen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Koen

@Peter,

Veel plezier morgen en geniet er van. Mocht je er om 16u nog zijn, zien we elkaar waarschijnlijk wel.

.... zal maar niet te lang op het forum blijven. Ik ben even weggeglipt uit het feestgedruis en zit even in de zithoek op zolder  ;D .

Misschien tot morgen.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Het was een zeer geslaagde namiddag , niet té druk , mooie banen gezien en veel leuke babbels gehad.  ;)

Koen

Het was inderdaad een geslaagde namiddag. Ik heb vele leuke en boeiende gesprekken gehad. Maar zoals altijd vloog de tijd en was de namiddag veel te snel voorbij.
Helaas heb ik gisteren niet veel kunnen rond kijken daar ik zelf op de forumstand stond. Vandaag ga ik daar verandering in brengen  :).

@Gerolf,
Het was een leuke namiddag. Bedankt om ons uit te nodigen voor de forumstand. Voor mij is dit alvast voor herhaling vatbaar.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

philippe_007

Hey Koen,
Als je deze morgen even langs de workshop komt, dan kan je mijn loods bewonderen dat ik aan het maken ben.

Alle anderen natuurlijk ook welkom :-)

Steam.N

Leuke drukte, vandaag.
Veel bekende forumleden  ;)

Forumstand is stukken actiever nu.  Leuk !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Geen tijd om te gaan. Spijtig
Met vriendelijke groeten
Peter

just4fun

Citaat van: Steam.N op 30 maart 2014, 12:00:29 PM
Leuke drukte, vandaag.
Veel bekende forumleden  ;)

Forumstand is stukken actiever nu.  Leuk !!!
Gisteren voormiddag stond ik ook op de forumstand, jammer dat dit niet langer kon duren, maar het thuisfront zorgt ervoor dat dit tot die enkele uren beperkt werd.
Als het vandaag een actievere stand was (niet dat het niet plezant was!), kan d'r voor een eventueel volgende keer geprobeerd worden om die activiteit in een heel weekend geëxposeerd worden?
Paul

Herwig

aan de   "Spoor-ders",

Verplaatsing zaterdagvoormiddag naar Niklaas was zeker moeite waard:  de verzameling kleine baantjes was interessant & plezant. Er waren dus inderdaad wat nieuwe/vernieuwde dingen, prima.
En... aangename babbels met MSM-ers en aanverwanten.

[ Voorstel voor volgende editie:  zonneschermen voor de grote ramen in de cafetaria in de serre, ik bedoel hal. (lekker stokbrood met kaas werd automatisch croque monsieur) ]

Mobexo voor herhaling aanbevolen.

gardevil

Net terug van een uitstapje Mobexpo. Leuke beurs, toffe baantjes en eindelijk de loods van Jean in het echt gezien.

Man man man, gewoon bangelijk. Zo klein en zoveel detail RESPECT! man.
Benieuwd om het volledige concept te zien.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Steam.N

Ook net terug van de expo.
Bekaf  ;)
Tof weekend, veel forumleden gezien/gesproken !
Zeker voor herhaling vatbaar  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Gister een leuke dag gehad op de MOBexpo, organisatie was prima voor mekaar, nog wat materiaal gekocht, en een paar mooie banen gezien.
Sommige van de banen had ik al eerder gezien, maar dat mocht de pret niet drukken.

Nog niet af maar wel een parel in wording Amis Sur Mer, prachtig hoe Tim en Jeroen de drooggevallen haven hebben gebouwd.
Mijn complimenten voor de organisatie en de deelnemers, had liever nog iets meer banen gezien en wat minder verkoop stands, maar goed we gaan zeker niet klagen.

Hierna een korte impressie



Mooi zicht op de haven



Kop van de haven


Prachtige details



Weet niet meer op welke baan dit stond maar schitterend.



Zoals ik mij de tuinen herinner.





De baan Station Tongeren







Een mooi door kijkje



In Leuven hebben ze oog voor details



Duidelijk geen ambtenaren



Was dat Eddy Merckx?





Mooi sfeertje



Evan heeft zich ook nog even uitgeleefd, mooi diorama



De meester in actie





Spoor I de Lokloods



Zwitserland





Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

eddy

Vandaag ook geweest,
vele banen kenden we al,maar wel mij geamuseerd.Veel gepraat met forumleden.
Prettig kennismaking met Jean,en chapeau voor zijn gepriegel in N,t'was de moeite waard om zijn loods en het hotel eens in het echt te mogen zien.
:P
groeten eddy

Metpetergaathetbeter

Jean zijn meesterwerk dat heb ik niet gezien,  :o 8) vreemd maar ja is ook veel te klein om op te vallen !   :(  :o  8)  ???  Verder veel fraais gezien en bovendien hele actieve clubleden aan het werk gezien, waarvoor chapeau !  :)

Nee, Jean alle gekheid op een stokje echt genoten van je werk en nog steeds vraag ik mij af hoe gek moet je zijn om zoiets  zo klein te maken ! Wat je presteerde zie ik hier in Belgie nog niet teveel doen en hopelijk raakt alles af voor Leuven !  ;)

Groeten Peter ;)

Chrisrail

#89
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }