Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MOBEXPO 2014

Gestart door tsjoek, 29 januari 2014, 20:01:16 PM

HYA

Citaat van: doomslu op 29 maart 2014, 08:20:46 AM
Ik vermoed het halve forum daar tegen te komen!  ;D

Het zal hier rustig zijn...  ;)
Iedereen steekt een zwarte pen achter z'n oor ter herkenning, zo kan Luc makkelijker teller en moeten we niet wachten op de cijfers van de politie.
LOL

Gerolf

We zijn er aan begonnen - al heel wat bekende gezichten gezien  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

chef garde

Morgen van 10 tot 16u ben ik ook van de partij op de forumstand.

Voor geïnteresseerden: ik heb een kleine compressor bij, een resem waterverfjes, enkele oude Lima-rijtuigjes en vanzelfsprekend een spuitpistool.  Wie wenst kan er zijn drempelvrees overwinnen en eens een airbrush hanteren.  Of zit je met een praktische vraag, kan je misschien op de forumstand een antwoord vinden.

Zelf ben ik verre van professioneel, toch hoop ik een paar forumleden enkele beginselen aan te kunnen leren, dus ieder van u die eens een eerste stap met een airbrush wil zetten is welkom.

Tot dan!

HYA

Net terug, toen ik aan de MSM stand kwam was er weinig activiteit.
Toch wat dinges gekocht  ::) ;D

Steam.N

#64
Vandaag eindelijk gezichten kunnen plakken op verschillende namen die ik hier dikwijls zag verschijnen.
Leuke babbels, mooie dingen gezien !

En oh ja (bijna vergeten): prima organisatie !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

rgp

Hallo,

Vandaag heel de dag geweest (stand 0-Forum meehelpen bemannen)

Gezellig, niet teveel volk, goede organisatie.

Ook enkele bekende gezichten gezien.

Wanneer is het de volgende keer ?

Roland

reeves


Dirkh

Ben vandaag even in de voormiddag kunnen langs gaan en best een leuke expo, de meeste van de baantjes had ik nog niet gezien. Dat was eens een verandering bij veel van de andere expo's zie je telkens dezelfde banen opduiken. Verder nog een gezellige babbel kunnen doen met Jean. Heb nu het hotel en de loods eens in het echt kunnen zien, en het was indrukwekkend.

Spijtig dat het aanbod N materiaal zowel rijdend als scenery zoals op de meeste beurzen beperkt blijft. Er was wel wat maar dan niet voor mijn baan geschikt.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirkh op 29 maart 2014, 20:26:35 PM
het hotel en de loods eens in het echt kunnen zien

kon dat daar binnen ? ;D, morgen kom ik Jean misschien eens het station ook meebrengen ?  ;D

Groeten Peter ;)

Gerolf

Citaat van: HYA op 29 maart 2014, 17:33:13 PM
Net terug, toen ik aan de MSM stand kwam was er weinig activiteit.

We gaan morgen proberen wat actiever te zijn op de forumstand  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirkh

Nog een vraagje, wie heeft dat vitrine kastje nog tevoorschijn getoverd op zo een korte termijn of met andere woorden wie zijn vrouw mist  nu thuis plotseling een vitrinekast  ;)

Gerolf

Ik denk niet dat zijn vrouw dat kastje mist, maar het komt van Koen (uit Mechelen)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

Morgen ben toch ik ook van de partij vanaf de middag 12h-1h tot .... eens de boel onveilig gaan maken
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Koen

@metpetergaathetbeter,

De brug zal morgen ook nog te bezichtigen zijn. Ik heb mijn planning overhoop gehaald en kom morgen in de late namiddag ook nog langs. Ik moet nl. ook mijn vitrinekast nog komen ophalen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

dat is nu eens leuk op je wenken bediend te worden !  :) Leuk dat je de bruggen liet staan, want eerlijksheidshalve die zou ik allang eens willen aanschouwen hebben !
Groeten Peter ;)