Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MOBEXPO 2014

Gestart door tsjoek, 29 januari 2014, 20:01:16 PM

Steam.N

Lijkt me inderdaad een beter alternatief.
Lichter en veiliger !
En als MSM zo'n kastje zou hebben, kan ledverlichting worden voorzien, waardoor de inhoud er beter voorkomt !
Kan niet het einde van de wereld kosten ... zeker niet als je het regelmatig herbruikt.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 28 maart 2014, 10:02:32 AM
Lijkt me inderdaad een beter alternatief.
Lichter en veiliger !
En als MSM zo'n kastje zou hebben, kan ledverlichting worden voorzien, waardoor de inhoud er beter voorkomt !
Kan niet het einde van de wereld kosten ... zeker niet als je het regelmatig herbruikt.

misschien al gauw eentje in elkaarsteken ? ;D
Groeten Peter ;)

marc goovaerts

Citaat van: doomslu op 28 maart 2014, 09:25:37 AM
Sleuren met glas, daar hebben we niet zo veel zin in.
Onze auto's zitten dikwijls al vol met ... papier!

Misschien zou een kastje met kunstof-plaat wel een alternatief zijn?
Er zit er zo ene die die kan maken op het forum... En die ook in Sint-Niklaas een stand heeft  ;)

Steam.N

Marc,

denk je dat die dát kan maken? 
En tegen morgenvroeg?

'k Geloof er niks van  ;D ;D ;D
Als ie dát doet, krijgt die een pint van mij (en als't een schone kast is, nog een tweede  ;D ;D ;D )
Misschien kan ie er zelfs een logootje in laseren ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Patrick D. en Ik gaan na het middageten inpakken en afzakken naar St Niklaas.

The High Line zal er dus niet bij zijn vermits ik zelf enkel maar Zaterdag er ben en zondag op het einde.
De autootjes van The High Line en de baan zelf hebben zoveel aandacht nodig dat het door de privé drukte niet haalbaar was om ze terug in orde te krijgen tegen MOBEXPO.

We nemen wel een Spoor 1 diorama mee,  een spoor 1 Landschapsmodule van 3 meter waar we aan werken tijdens de expo (wel al ver gevorderd...) en ik neem ook nog 2 kleiner HO diorama"s mee.

Op de Expo staan we ter beschikking voor uitleg in geuren en kleuren 8) ;D ;)

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

'k zal er veel bekend volk tegen 't lijf lopen zo te lezen... ;) ...

Rangeerduivel

Zal zondagvoormiddag ook wel ne keer naar daar afzakken denk ik.

;)

marc goovaerts

Voor mij zal het zondagnamiddag zijn.

Dirkh

Net compromis bereikt met het vrouwtje, zaterdag voormiddag mobexpo, namiddag fietstochtje langs de durme en schelde.
Kan ik toch nog langs komen.

philippe_007

Ni hope dat het zaterdagmiddag overtrekt en gaat regenen, zo kan je de volle dag genieten van Mobexpo....

Dirkh

Aan het laatste weerbericht te zien ga ik eraan zijn voor de moeite  :(, zal alleen voormiddag van 10u tot 13u of zo worden, met wat geluk kan ik dat nog wat rekken en het fietstochtje inkorten. ;)

conducteur

Nog steeds aan het twijfelen...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Citaat van: doomslu op 28 maart 2014, 22:09:45 PM
Citaat van: conducteur op 28 maart 2014, 21:54:38 PM
Nog steeds aan het twijfelen...
Wat houdt je tegen?

Snap ik ook niet  ;D
Mijn gerief staat klaar voor morgen(vroeg) en zondag ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Ik vertrek straks.

Ik vermoed het halve forum daar tegen te komen!  ;D

Het zal hier rustig zijn...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *