MOBEXPO 2014

Gestart door tsjoek, 29 januari 2014, 20:01:16 PM

Rangeerduivel

Citaat van: Steam.N op 13 april 2014, 17:37:18 PM
Deze foto's mag ik mijn vrouwtje niet laten zien.
Anders begint ze weer van "Je moet je buik beter inhouden, en wat meer vermageren ..."


Die van mij heeft daarover nog veel meer reden om klagen Jean!  ;D

@ Gerolf;Heb gemerkt dat je er in het echt toch niet zo schrikwekkend overkomt Gerolf,dus maak je geen zorgen... :D

;)

Metpetergaathetbeter

het was dan ook een heel ernstig gesprek over de al dan niet gestandaardiseerde afmetingen van de betonnen afsluitingen van de NMBS, Chris(rail) en iemand anders hadden(daadwerkelijk) schijnbaar verschillende afmetingen van hekkens tss de palen gemeten en ik dacht dat er maar één station verschil was op dezelfde lijn !

Groeten Peter ;)

philippe_007

tja, gekruiste armen, wat wil dat weer zeggen :-) moeten deze niet mooi naast uw lichaam staan om aan te tonen dat je veel interesse hebt en info wilt krijgen :-)
Maar het was ons niet opgevallen hoor  ;) ;) ;) ;)

Metpetergaathetbeter

armen hangen Philippe ! ;D

philippe_007

als je op uw kop staat dan staan ze he Peter  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

just4fun

Citaat van: Steam.N op 13 april 2014, 17:37:18 PM
... buik beter inhouden, en wat meer vermageren ...
En waarom zou je niet mogen laten zien waar je jarenlang voor gespaard hebt?
Trouwens, met een six-pack kunt ge maar 5 vrienden trakteren, met een vat daarentegen ...  ;)
Paul

Steam.N

Citaat van: just4fun op 14 april 2014, 12:37:25 PM
... met een six-pack kunt ge maar 5 vrienden trakteren, met een vat daarentegen ... 

LOL   Die had ik nog niet gehoord  ;D ;D ;D
(niet dat het zou pakken bij 't vrouwke ::) )
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }