Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

cursus spoorweg fotografie

Gestart door Tom, 16 maart 2006, 16:53:51 PM

Tom

Ik dacht ergens in een oude MSM  een reclame gelezen te hebben over een cursus spoorweg fotografie maar ik weet niet meer welk nummer.
Weet er iemand of dit al eens heeft plaats gevonden of dat het nog eens zou kunnen herhaald worden?
Ik zou dit leerrijk vinden en vast vele nieuwelingen ook.
Tom

Havoc

Ik ben overlaatst ergens op een site zo iets tegengekomen. Het was de eigenaar van de site die een reeks nuttige tips gaf over hoe je het beste treinen kan fotograferen, materiaal, waar op te letten etc. Het was een nederlandstalige site, zoveel weet ik nog.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kedeng Kedeng

Ik weet welke site Havoc bedoelt maar ben hem ook kwijt[V]

Tom

@ maxim Bedankt voor het document, ik heb het opgeslaan en als ik deze tips probeer om te zetten in de praktijk zal ik al een hele stap verder zijn.
Tom

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik dacht ergens in een oude MSM  een reclame gelezen te hebben over een cursus spoorweg fotografie maar ik weet niet meer welk nummer.

Dit staat in nummer 8, ergens vooraan.

Havoc

Ik heb hem terug gevonden: het was die van Maxim!

Maxim: zou je van dat document eens een .pdf willen maken aub? Dan kunnen mensen die niet met M$ office werken er ook iets aan hebben. Als ik dat opendoe dan kan ik wel de tekst lezen, maar de foto's is een ander paar mouwen. Daar blijft niets van over.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door maxim

Ik zal eens bezien hoe ik dat juist allemaal moet doen dit weekend [:)]

Als het niet lukt, Maxim, wil ik wel helpen, maar dan na het weekend.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw