Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ontraxs! 2014

Gestart door Kautenbach, 24 januari 2014, 10:44:53 AM

jesse

Juist terug van Ontraxxs.
Zeker eens de moete om te gaan voor de beurs en het museum op zich zelf om eens tezien. (Groot!!)
Leuke On30 baantjes gezien en andere baantjes veel leuke kleine baantjes die echt knap zijn!
Zal paar van de foto's één van deze dagen op het forum plaatsen.

janieburton

Mooi! spijtig dat ik niet kon gaan.
 

HYA

Nog niemand op de hoogte wie stemmen kampioen was?

Ronald

Bij deze wil ik namens de organisatie (NSM, TM, Marty, Chris, Jelle en ikzelf) iedereen bedanken die geweest is en ervoor gezorgd heeft dat OntraXS weer een daverend succes is geworden dit jaar. Met 10.867 bezoekers een doorslaggevend succes en hoopvol gestemd richting de toekomst. Persoonlijk vond ik deze editie de beste tot nu toe met een mooie variëteit aan modelbanen en commerciële deelnemers. Het vernieuwde concept heeft zijn vruchten duidelijk afgeworpen, niet in de laatste plaats door de inzet van nieuwkomer Chris van Diesen.

De winnaar van de OT award was de baan "Helluf van lijn 11"van Thom Raven en zijn vriendengroep. Voorwaar een prestatie van formaat, zeker bij een primeurbaan als deze. De kids award was voor "Canal de la Rue" van Didier Mozier uit Frankrijk. Onze hartelijke felicitatie's voor beide! 2 en 3 waren overigens Wim Wijnhoud met Wolzerdange en Jaap Teeuw met "Once upon a time".

Het was vermoeiend maar weer geweldig. Ik dank iedereen die ik gesproken heb. We gaan alweer hard aan de slag voor de volgende editie in 2015, maar eerst een weekje rust.

Nogmaals; Allen dank voor jullie bezoek!!

Groeten, Ronald Halma namens de organisatie van OntraXS.

doomslu

En ik wil bij deze de organisatie bedanken.
Ik weet hoeveel ernergie hier telkens weer in gestopt wordt.
Het was zeker weer een fijne expo, met wat wils voor iedereen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Het was geweldig. Alleen Luc was er niet toen ik kwam. (Wel een mooie dame voor de stand. Maar geen Luc. :-X)
Zal je proberen vanavond te bellen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 10 maart 2014, 10:34:10 AM
Het was geweldig. Alleen Luc was er niet toen ik kwam. (Wel een mooie dame voor de stand. Maar geen Luc. :-X)
Zal je proberen vanavond te bellen.
Hoi Mark, ja, we waren veel te laat! Pas om 20 uur in Utrecht, wegens het onvoorzien heugelijk feit in Gent...  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Ja Gefeliciteerd met de kleine. ;D ;D
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Klaas Zondervan

Citaat van: doomslu op 10 maart 2014, 10:35:55 AM
... wegens het onvoorzien heugelijk feit in Gent...  :D
Als het is wat Mark schrijft, dan kan het toch niet zo erg onvoorzien zijn. ;)
In ieder geval gefeliciteerd.

Kautenbach

ha, Luc, van harte!! da's hele andere koek, proficiat  ;D ;D ;D ;D

doomslu

Citaat van: Klaas Zondervan op 10 maart 2014, 12:49:43 PM
Citaat van: doomslu op 10 maart 2014, 10:35:55 AM
... wegens het onvoorzien heugelijk feit in Gent...  :D
Als het is wat Mark schrijft, dan kan het toch niet zo erg onvoorzien zijn. ;)
In ieder geval gefeliciteerd.
We gaan zeer OFF-topic, maar allez. Zoiets is natuulijk voorzien, maar dan voor over twee weken.
De geboorte was rond middernacht op vrijdag, waardoor we veel later dan voorzien op zaterdag naar Utrecht vertrokken zijn, want die toekomstige treinfanaat kon pas vanaf 14 uur bezichtigd worden.  ;)

Sorry voor de off-topic.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Martin Welberg

No problemo Luc en gefeliciteerd..

Kautenbach

zo, alles weer in de kledingkast, schuur zolder ect gestopt, en nog aan het nagenieten van een enorm top weekend, prachtige sfeer, puike omgeving, en vooral perfect georganiseerd. Voor de deelnemers en voor het publiek..

heren merci voor dit hoogstandje we, Tjalling, Harold, Remco en ik, hebben het echt geweldig naar ons zin gehad, heerlijk om eens van je zoldertje af te komen ;D ;D

Veel, heeeeeeeeeel veel mensen gesproken, nog meer mensen gemist (helaas, lag aan mij, zoef zoef... ;D), zo gaar als n klontje boter en helemaal blij, hier kunnen we weer lang op teren ;)

zelfs nog ff van het prachtige namiddag zonnetje genoten







evan

Hoi,

Het is me niet gelukt om naar Utrecht te trekken dit jaar.  Ik had me al neergelegd bij het feit dat het enkel als bezoeker zou zijn, maar "nope".
In alle geval:  proficiat aan Wim (Kautenbach), Steef (Stedahuld) en Martin (Milocomarty) voor de realisaties en hoop ze in Leuven te kunnen bewonderen.

Het deed wel iets.  5 jaar Ontaxs als deelnemer en nu werken en de sfeer moeten missen...


Maar dat maken we wel goed tegen een volgende keer!!!

groeten

Evan

En euh Proficiat Luc!  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Tjalling

Hallo,

Het was een mooie beurs. Samen met Harold en Remco Wim geholpen met zijn baan Wolzerdange.
Toch onverwacht veel Vlaams horen praten, en heel veel complimenten mogen ontvangen!

Vandaag Wim nog geholpen de de baan op te ruimen, en in de loop van de middag thuis.

Groet,
Tjalling