Ontraxs! 2014

Gestart door Kautenbach, 24 januari 2014, 10:44:53 AM

Pol

H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Herwig

Broeders & zusters,
waarbij   "gebroederlijk"   misschien oorspronkelijk een germanisme was?   (Gebrüder...)
(Maar...niet  belangrijk...)

Herwig

Hersporen...

Vind ik op OnTraxs nu echt de mooiste, fijnst afgewerkte modelspoorbaantjes ?(en dus niet de grootste en drukste en meest ingewikkelde banen...)

Klaas Zondervan

Herwig, precies wat je zegt.
OntraXs, daar moet je geweest zijn, al is het maar één keer in je leven.

evan

Inderdaad, een evenement dat qua sfeer en banen echt top is!

Zelf ga ik na 5 maal deelnemen met een baan eindelijk eens de tijd hebben om er zelf rond te wandelen en te genieten van de banen.
Deze keer gaan ik dus als bezoeker en lassen we als deelnemer een sabbatjaartje in.  Het is echter moeilijk om ieder jaar een nieuwe baan te bouwen naast de andere projecten en mn werk :)

Waarschijnlijk gaan we op vrijdag.

Groetjes ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 04 februari 2014, 19:26:31 PM

Waarschijnlijk gaan we op vrijdag.


Kijk dat vind ik ne keer tof,zie ! ;D ;)
Groeten Peter ;)

evan

Tja Zondag stond er al iets anders op het agenda ::)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

HYA

Bij leven en welzijn plan ik een uitje naar Utrecht op zaterdag 8 maart.
Ik vertrek in Aalst rond 8u.
Indien er Forumgebruikers zijn die willen meekarren of onderweg willen "op"stappen, laat maar weten.

Kees-Jan

@ Evan: dan zien we elkaar wel bij mijn stand  ;).

Kun je gelijk hier naar kijken:


MaK G1206 Spur 1 by Kees, on Flickr

Nog niet helemaal klaar maar toch wel leuk om te laten zien aan het publiek aldaar.

Tot vrijdag.

martintje

Mvg Marty

Paulogic

Ben ik mis of zijn er minder 'grote merken' op Ontrax?

ESU, Marklin,...??? niet te bespeuren op de deelnemers lijst.
Gelukkig is Kees-Jan er en het MSM team... anders zou ik misschien wel overslaan dit jaar ...
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Ik zie Märklin wel in de lijst staan, maar niet Esu.

Ik vraag me wel af wat je er aan hebt aan die grote merkenstands, Paul.
Geef mij maar de kleinere winkeltjes, met leuke spulletjes!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

De leuke spulletjes maak ik zelf... ;) ;D ;D

De grote merken tonen soms iets speciaal en dat boeit mij wel.
En ESU, ik ben nogal fan he...
mvg,
Paul(ogic)

martintje

#28
Je bent niet Mis Paul, helaas klopt het  dat er 2 grote merken zich op het laatst ( lees paar dagen geleden) zich laten excuseren. de redenen laat ik even in het midden, maar jammer is het wel.
Al was het wel weer makkelijker indelen want dit jaar zijn het toch weer meer meters die ik erin moet proppen, dus ook hier was elk nadeel heeft weer zijn voordeel, ik kreeg de plattegrond opeens weer rond :)



Luc, zou ik ook wel willen dat we allemaal kleine winkeltjes hadden, maar dan moeten die kleine winkeltjes wel willen. Maar dat heeft weer diverse redenen, hebben we het in het weekend wel over  :)
En hoe je het went of keert, het is een naam die bezoekers trekt, niet iedereen wil alleen maar kleine gedetailleerde baantjes zien
Voor de doorgewinterde modelbouwers is Märklin misschien minder interessant, maar voor heel veel verzamelaars toch wel, en ze laten de nieuwe dingen van Neurenberg zien, die nog niet in de winkels zijn.
Niet iedereen heeft het voorrecht om kaartjes te hebben van Neurenberg omdat ze bij een of ander blaadjes werken  ;D ;) 
We hebben dit jaar voor het eerst een echte Franse Artisan, we hopen dat er meerdere volgen in de nabije toekomst, want die hebben toch wel allemaal erg leuke spulletjes voor de gevorderde bouwertjes

Mvg Marty

Paulogic

Tiens... mij hebben ze nog nooit gevraagd hoor LOL  ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)