MSM 133

Gestart door thor, 23 januari 2014, 10:52:55 AM

thor

Vroeg me af wanneer MSM 133 gaat verschijnen. Gaat daar reeds enig nieuws instaan omtrent de beurs in Nürnberg?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

doomslu

Verschijnt volgende week vrijdag, terwijl de redactie in Nürnberg zit.
MSM 133 is gisteren trouwens naar de drukker verstuurd. Te vroeg dus om Nürnberg nieuws te brengen.
Niet getreurd, we hebben beslist om, nog meer dan vroeger, extra aandacht aan Nürnberg te besteden op de website van Modelspoormagazine. Life, speciaal voor jullie, alsof jullie er bij zijn.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

yes, we kijken er naar uit Luc

thor

Dank voor de reactie Luc, veel kijk genot toegewenst op de beurs. Je informeert ongetwijfeld bij Piko omtrent de geplande productie van de Desiro. Dring er maar op aan er snel werk van te maken.....
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Binco

Citaat van: doomslu op 23 januari 2014, 11:17:08 AM
... MSM 133 is gisteren trouwens naar de drukker verstuurd. ...

Dan is er reeds een inkijkexemplaar? ...  ::) ::)

doomslu

Citaat van: Binco op 23 januari 2014, 13:35:44 PM
Citaat van: doomslu op 23 januari 2014, 11:17:08 AM
... MSM 133 is gisteren trouwens naar de drukker verstuurd. ...

Dan is er reeds een inkijkexemplaar? ...  ::) ::)
Volgend weekend...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 23 januari 2014, 11:17:08 AM
alsof jullie er bij zijn.  :D

bij die hostessen, misschien maar eens een prijskamp bezoek Beurs met Luc ! ;)

Groeten Peter ;D ;)

Michael

Citaat van: thor op 23 januari 2014, 11:38:35 AM
Dank voor de reactie Luc, veel kijk genot toegewenst op de beurs. Je informeert ongetwijfeld bij Piko omtrent de geplande productie van de Desiro. Dring er maar op aan er snel werk van te maken.....

Ik heb in 2013 een vertegenwoordiger van Piko gesproken en heb gevraagd naar de Desiro, zijn antwoord was toen "nog niet voor 2014".
Laten we hopen dan Luc met ander nieuws komt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

thor

De Desiro van Piko was weliswaar voorzien voor 2015, een prototype werd gepland voor najaar 2014. Ben alleen maar benieuwd naar de vooruitgang of evolutie omtrent dit gepland project.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

mooi voorkantje Luc/Peter (ik heb het over het blad he, niet jullie ;D)

Michael

Weer al een nummer om naar uit te kijken,staan een paar interessante artikels voor me in. Hopelijk wordt het nr. op tijd bezorgd. dan weet ik al wat ik volgend weekend doe.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Laat komende week maar snel voorbij gaan, want er staan precies weer erg interessante artikels klaar  :) :) :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mark7758

Dank je Luc. En vooral Tom. Nu moet ik nog een week langer wachten op de beloofde foto's.
Maar ja als het blad in de bus valt zie ik jullie wel in Nurnberg.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.