Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

weatheren gives live at, to, the models

Gestart door mnieuwlaet, 22 januari 2014, 21:02:24 PM

Metpetergaathetbeter

fraai werk maar vergeet jij de gele stukken niet wat minder opvallend te maken ? :-\

loebaske

Komt nog, ook de hendels moeten nog een streep kleur krijgen

loebaske


ERVIN


doomslu

#64
Zouden die bufferplaten in werkelijkheid bruin geweest zijn?
In elk geval: een beetje vet er op zou niet misstaan.

Verder: goed bezig.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 21 december 2014, 10:45:25 AM
Zouden die bufferplaten in werkelijkheid bruin geweest zijn?
In elk geval: een beet vet er op zou niet misstaan.

Verder: goed bezig.  ;)

Was van plan het hem gisteren ook te zeggen terwijl ik ze in mijn handen had,maar heb er de kans niet toe gekregen,
Hij kan het nog beter uitleggen dan ik!!! :D :D

;)

bollen neus

Citaat van: Rangeerduivel op 21 december 2014, 11:17:58 AM
Citaat van: doomslu op 21 december 2014, 10:45:25 AM
Zouden die bufferplaten in werkelijkheid bruin geweest zijn?
In elk geval: een beet vet er op zou niet misstaan.

Verder: goed bezig.  ;)

Was van plan het hem gisteren ook te zeggen terwijl ik ze in mijn handen had,maar heb er de kans niet toe gekregen,
Hij kan het nog beter uitleggen dan ik!!! :D :D

;)

Rudy, das gewoon persoonlijke smaak en die verschilt van man tot man. Als het voor jou goed is dan is alles toch okay? En tja ge edde nu eenmaal mannen die het beter kunnen uitleggen hé.
Den Eric.

loebaske

Citaat van: doomslu op 21 december 2014, 10:45:25 AM
Zouden die bufferplaten in werkelijkheid bruin geweest zijn?
In elk geval: een beetje vet er op zou niet misstaan.

Verder: goed bezig.  ;)

In de grote doos zit er altijd een nota bij wat er nog moet aan gedaan worden, ook vet kleur aan sommige kettingen en hendels, probleem is dat ik niet kan gaan winkelen en dat is o.a. ook verfjes...
Hier en daar moet er nog een  buffer aan, ook nog trekhaken die ontbreken, niet alles is nieuw...als het 2de hands is ontbreek wel iets...
ben al tevreden dat het grootste werk zal gedaan zijn...

Beda k voor de reacties en tips zijn altijd welkom

Gerolf

Citaat van: loebaske op 21 december 2014, 12:42:25 PMprobleem is dat ik niet kan gaan winkelen en dat is o.a. ook verfjes...

Misschien daarvoor een tip: postorder
(of geraak je met je plaaster-been ook niet aan de voordeur?)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 21 december 2014, 16:37:24 PM

(of geraak je met je plaaster-been ook niet aan de voordeur?)

hela...hela... niet lachen met je mindervalide forumgenoot !  ;D ;D ;D ;)

Gerolf

Was zeker niet als uitlachen bedoeld. Ik heb écht geen idee wat Eric zijn mogelijkheden zijn op dit moment ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

#71
deze weggehaald wegens niet in herhaling te vallen ;D ;)

Metpetergaathetbeter


Citaat van: Gerolf op 21 december 2014, 17:07:01 PM
Was zeker niet als uitlachen bedoeld. Ik heb écht geen idee wat Eric zijn mogelijkheden zijn op dit moment ...
Gerolf ik dacht dat je me beter kende, tuurlijk weet ik dat jij geen kwaad woord zou zeggen ! 't was ook maar een grapje ! ;) vandaar al mijn smiley's en knipoog

loebaske

Gerolf kan tegen een stootje ...als ik geen nr heb van lege potjes is het moeilijk bestellen en meestal vergeet ik het nr te noteren en is het al richting gele zak  :( :( ga dus wel eens graag shoppen en heb dan meer mee dan verwacht, zal wel eens passen dat ik eens met iemand kan winkelen en waar men heel dicht kan parkeren, want voetpaden zijn niet geschikt voor rolstoel gebruikers  >:( >:( >:(

Men been heeft nooit in de plaaster gezeten omdat het een deel operatie was en dit moest elke dag ontsmet/verzorgt worden, nu ben ik er vanaf, nu hopen dat er voldoende kalk aangemaakt word dat ik half feb. kini kan volgen en revalideren  :( :( 

Michael

Eric, hier kan je naar hartenlust shoppen, en er zijn nog meer van dit soort winkels.


http://www.minitair.be/index.php?osCsid=b9c2531c9b055baf2735b92394c422ef

http://www.daxmagic-webshop.nl/index.php

Alles wat je nodig hebt om te weatheren kan je in beide winkels vinden, veel shop plezier.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154