Beginner

Gestart door beginner, 20 januari 2014, 13:26:40 PM

beginner

Ben al een aantal jaren "modelgek"maar net zoals zovelen van jullie; ruimte gebrek. Wachten totdat er wederom een van de kinderen het huis uit gaat. Maar ik vind het machtig leuk om me te verdiepen in alles wat er tegenwoordig mogelijk is. Ik koop en bouw veel E-spullen zelf. Ben wel boekhouder maar ik vind het prachtig om met decoders relaitjes ed te werken. En als het dan ook nog doet. Geweldig leuk. De baan laat nog even op zich wachten maar de voorbereidingen en ontwerpen groeien gestaag. Leuk forum trouwens. Ben al jaren lid van het prachtige blad maar nu ook van het forum. Ik hoop nog veel te leren van jullie kennis. En misschien jullie ooit eens iets van mij. Succes allemaal het jullie banen.

dani

welkom Rob, op dit forum .   Een bron van informatie en inspiratie is het zeker, alshtnas dat is het voor mij al een hele tijd.
Veel plezier met je experimenten en je bouwplannen !

Dani
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Welkom op het forum, Rob.
Veel plezier en succes met je voorbereidingen.
Benieuwd naar je realisaties !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Fan51

Veel plezier, geduld en gedrevenheid in de hobby toegewenst, Rob!

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje: verzamelaars al een hele tijd, maar in de modelbouw zijn we nog 'beginners', je weet wel... 

Groeten

Geert
Modelspoor : bouwen of verzamelen, de passie is er niet minder om !!!
Schaal H0 - DC Analoog en DCC TRIX Mobile Station 2

beginner

Geert, inderdaad in hetzelfde schuitje, deze ben ik ook aan het maken samen met de werf van Aritec. ;)

Voor de modelbouw ben ik langzaam aan het overgaan van de "faller" huisjes naar de lasercut modellen van Joswood. Heel mooi, maar een ontzettend uitzoekklus.  Wist niet dat ik dit in mij had. Ben meer een man van grote stappen snel thuis.
Tevens ben ik ook elektrisch bezig. ESU swithpoint voor Servo's en relais aan het uittesten.
Ik rij straks met Marklin C-rails en ben bezig om oude normale koppelingen te vervangen door een nem schacht zodat ik Kadee kan gaan gebruiken. Dit rangeert erg mooi.
Sorry, alles weer van de hak op tak, maar ik heb nog veel meer te vertellen en te vragen,  Komt allemaal wel.

Groet,  Rob

Catje

Welkom Rob op dit forum. 8)

groeten,
Willy

Snobby Crash

Welkom !!!

inderdaad, ben ook aan het overstappen op Kadee koppelingen.... rangeren heel goed !
En wie weet hebben wij hier ook je ervaring eens nodig als boekhouder he ! ;-)

Geert

tsjoek

Welkom op het forum !!!
13 en 14 februari 2021 in 't Bauhuis te Sint Niklaas grootste treinbeurs van het Waasland : MOBEXPO
---> allen daarheen

philippe_007


Opa-Bullcat

Welkom op het forum Rob