Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

decoder next generation

Gestart door argilla, 09 januari 2014, 11:57:17 AM

argilla

wat zijn de functies op een decoder Hyperdrive motor control en hyperlighting effects ? wat doen deze functie en waarvoor dienen zij ?



argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Stieven76


dani

dat lijken me  "mooie benamingen" voor verbeterde motorsturing karakteristieken (gelijkmatiger,  vloeiender, meer vermogen , efficiënter ?)  en speciale lichteffecten (in en uit faden, specifieke combinaties of presets ?)


@Stieven: in derdaad, een heel hoog Star Trek gehalte
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

argilla

de decoder is de nieuwste generatie van TSU-1000 DSD soundtraxx. Ben al gaan kijken op de stite www.soundtraxx.com maar eerlijk gezegd versta er niet veel van ( zal wel aan mijn slecht technisch engels liggen zekers  :( )
Daarom de vraag hier.  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Huugooke

Dat is gewoon een superlatief: hyper is groter dan super. Zoiets als Giga en Mega.
Zonder te kijken zou ik zeggen dat die decoder veel meer lichtfuncties heeft. Voor een loc van overdeplas is dat ook niet overbodig.

philippe_007

Ah dacht dat de extra lichtfuncties waren om bv pinklichten aan te sturen voor als de loc aan een wissel komt  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

PietB

Citaat van: dani op 09 januari 2014, 12:09:12 PM
@Stieven: in derdaad, een heel hoog Star Trek gehalte
Gaan ze dan ook met Warp 8 van a naar b?  :D
Maar indeerdaad de specs lijken mij wel wat geflatteerd door de termen die er gebezigd worden.

grt Piet.