Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nürnberger spielwarenmesse

Gestart door Peter, 09 januari 2014, 11:05:38 AM

Peter

Bij Liliput:
De stomer 91.001
Een motorwagen
en een aantal twee-assige rijtuigen.
Allemaal Belgisch
Met vriendelijke groeten
Peter

Martin Welberg

Ben benieuwd naar de nieuwe Lego  ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Binco

Blijkbaar gaat modelspoorland dit jaar overspoelt worden met bolle neuzen!  :o

De tremelwagens van B Models is een schot in de roos denk ik!
Eindelijk eens het gevoel dat er geluisterd werd!

Bedankt Luc voor de snelle verslaggeving!  ;)

evan

Ja Luc,

Amai knappe vangst!

B models tremel wagens :P. bingo!

Die bolle neus budget line 2 is beetje vreemde keuze ???

En leuk dat de 80 van Esu gaat geleverd worden!

Bedankt voor de update!


Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Die bolle neuzen zijn inderdaad een beetje een vreemde keuze en ongelukkig gekozen ook.
Doch, weet dat met zo'n projecten maanden is bezig geweest.
Ik denk dat VB ook op de buitenlandse markt gokt, want op de brochure staan naast foto's van de Belgen ook die van de CFL en nog andere landen.

Ze komen bovendien met 2, 3, 4 of 5 koplampen, in 7 verschillende vorm-versies.
De topversies aan 329 euro zijn voorzien van geluid en een rookgenerator!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

over vbv gesproken Luc, hadden ze ook al iets ivm livrei-/vorm-varianten van de 23gers ?

Bedankt voor de updates !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

dieselfreak

Dit jaar blijkbaar bolle neuzen in overvloed. Wat mij echter meer interesseert is of er al nieuws te rapen valt over de reeks 51 die VBV zou uitbrengen, of was het B- Models? En komt er dit jaar nog een vervolg op de diesellocs reeks 60? Kwestie dat ik op tijd weet hoeveel banken ik dit jaar moet overvallen om al dit fraais in huis te kunnen halen.
MC

doomslu

De 51 zit voorlopig in de koelkast.
De reeks 62, ja... zie bericht op website.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kris

Hallo
Ik mis de AM 86 (duikbril)
Voor de rest , buiten de 91en dit is dan nog niet erg concreet  zijn het modellen , behalve details die reeds eerder op de markt kwamen , bolle neuzen in alle mogelijke uitvoeringen . voor de moment erg mager ,
Waar blijven de rangeerdiesels  bij LS ?

Sicco

Citaat van: evan op 29 januari 2014, 23:23:57 PM
Ja Luc,

Amai knappe vangst!

B models tremel wagens :P. bingo!

Die bolle neus budget line 2 is beetje vreemde keuze ???

En leuk dat de 80 van Esu gaat geleverd worden!

Bedankt voor de update!

Heel merkwaardig die keuze voor Budget Line 2, er is een aantal mensen behoorlijk wat zand in de ogen gestrooid, meer zeg ik er niet over  :P

doomslu

Duikbril is nog in ontwikkeling, maar dat gaat via LS-Models... no comment.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

GDE

#57
Hopelijks haalt VBV later de reeks 51 dan toch uit de koelkast en wordt het project niet in de diepvriezer gestopt :(   Deze van mehano  hebben jammer genoeg te kleine frontruitjes en de te dikke trapjes  :( De 91 die ze aankondigen vindt ik super nieuws ! Die stond op mn VBV budgetline verlanglijstje  :P Alhoewel het zal wel geen budgetline model gaan zijn wat me uiteindelijk niet verwondert gezien de aandrijfstangen ... Voor het VBV budgetline 3 model hoop ik dat er een motorwagen komt zoals een 43 of 46 in de oude versies  :P Toch wel jammer ook dat er nog geen groene 62 voor de tijdperk 3 & 4 rijders wordt aangekondigd maar het is toch al wel een hele prestatie van vanbiervliet die de Belgische treinliefhebber weer heel wat plezier doet met het uitbrengen van heel wat moois  :)

dieselfreak

Mee eens over de hele lijn! Van de groene 62 kunnen nog heelwat onuitgebrachte versies worden gemaakt: met enkele koplampen bijvoorbeeld, zowel in Tp. 3 als 4. Die 51'er zal er ooit wel komen veronderstel ik want idd, de Mehano vertoont toch wel wat onvolmaaktheden. En wat die motorwagens betreft, als we lang genoeg blijven zagen zal er wel geluisterd worden naar onze verlangens.
MC

cassteels

Citaat van: doomslu op 29 januari 2014, 23:41:27 PM
Die bolle neuzen zijn inderdaad een beetje een vreemde keuze en ongelukkig gekozen ook.

Misschien zijn de bolle neuzen voor de doorgewinterde modelspoorder geen grote verrassing, maar voor een instapper als ik zeker welkom. Stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Voor een goeie tweedehands vraagt men al gauw wat VB hier nieuw biedt met het basismodel. Goe bezig.  :D