Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nürnberger spielwarenmesse

Gestart door Peter, 09 januari 2014, 11:05:38 AM

Peter

Nog ongeveer 14 dagen en de messe in Nürnberg begint weer. (van 29/01 tot 03/02)
Een paar nieuwigheden kennen we al, dank zij Erik (Eve) maar wat evenzeer belangrijk is (vind ik) is weer de veel grotere  lijst
van kleine nieuwigheden voor landschap, speciallekes, detailkes enz.
Dus afwachten maar.
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Ik zal wel voor je gaan kijken. Het is een rot eind weg. Je loopt van merk naar merk. Je wordt gek van de vele bezoekers en aan het eind van de dag heb je voeten die erg moe zijn.
Maar ik zal me wel opofferen om er te gaan kijken. (En wie weet zie ik Luc, Gerard en Guy weer.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Bedankt alvast voor de moeite  ;)

Nu nog de beloofde modellen van vorig jaar  uitleveren, waarvoor ik het bedrag al een hele tijd opzij heb gezet , zoals de Bemo Regio Shuttle in de kleuren van de OSB (Ortenau S Bahn) en de Brawa Gravita (261 of 262 van de DB) in de sound versie.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

i kga ook terug dit jaar (zoals elk jaar )

het is idd wel wat rijden maar we gaan dit jaar terug met de trein
leuke trip dan ;-)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janieburton

Citaat van: mark7758 op 09 januari 2014, 11:15:18 AM
Ik zal wel voor je gaan kijken. Het is een rot eind weg. Je loopt van merk naar merk. Je wordt gek van de vele bezoekers en aan het eind van de dag heb je voeten die erg moe zijn.
Maar ik zal me wel opofferen om er te gaan kijken. (En wie weet zie ik Luc, Gerard en Guy weer.)

Citaat van: wisselstromer op 09 januari 2014, 11:30:46 AM
i kga ook terug dit jaar (zoals elk jaar )

het is idd wel wat rijden maar we gaan dit jaar terug met de trein
leuke trip dan ;-)

Dacht dat dat alleen voor handelaren was?
 

mark7758

En ja ik ga als handelaar. (Al ruim 20 jaar)

Ik denk dat iedereen die er voor het werk heen gaat zal zeggen.
- Het is MOOI.
- Het is Leuk
- Het is lekker eten.

Maar. Je bent kapot van het lopen en het bespreken van contracten, aanbiedingen en dergelijke.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: mark7758 op 17 januari 2014, 07:10:13 AM
En ja ik ga als handelaar. (Al ruim 20 jaar)

Ik denk dat iedereen die er voor het werk heen gaat zal zeggen.
- Het is MOOI.
- Het is Leuk
- Het is lekker eten.

Maar. Je bent kapot van het lopen en het bespreken van contracten, aanbiedingen en dergelijke.

Het leven van een handelaar is toch onmenselijk hard, zo'n een slavenwerk voor (het plezier van) die (enkele) hobbyïsten  :'( het leven kan toch onrechtvaardig zijn !  :-\

Groeten Peter ;)

wisselstromer


het is idd een vakbeurs en dus niet voor particulieren. tot als je ziet hoeveel particulieren er rondlopen ;-)

wim

Citaat van: janieburton op 16 januari 2014, 23:55:50 PM
Citaat van: mark7758 op 09 januari 2014, 11:15:18 AM
Ik zal wel voor je gaan kijken. Het is een rot eind weg. Je loopt van merk naar merk. Je wordt gek van de vele bezoekers en aan het eind van de dag heb je voeten die erg moe zijn.
Maar ik zal me wel opofferen om er te gaan kijken. (En wie weet zie ik Luc, Gerard en Guy weer.)

Citaat van: wisselstromer op 09 januari 2014, 11:30:46 AM
i kga ook terug dit jaar (zoals elk jaar )

het is idd wel wat rijden maar we gaan dit jaar terug met de trein
leuke trip dan ;-)

Dacht dat dat alleen voor handelaren was?
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janieburton

Citaat van: wisselstromer op 17 januari 2014, 08:46:06 AM

het is idd een vakbeurs en dus niet voor particulieren. tot als je ziet hoeveel particulieren er rondlopen ;-)

wim



En hoe dien die particulieren dat?
 

doomslu

Ik geloof dat je wel kaarten kunt kopen, via een professioneel. Ik heb gehoord dat ze erg duur zijn.

Ik geef toe dat de Speelgoedbeurs in Nürnberg de moeite waard is om eens te zien. Doch, als treinliefhebber krijg je daar niet zo veel te zien. De grootste 'wow'-factor is in de andere hallen te zien.

Wij hebben afspraken met alle fabrikanten en dan, achter de schermen, kom je wat te weten.
De pers lezen is dus de boodschap.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Oke Luc. Maar je mag het ook gewoon vertellen aan ons. Als we elkaar toch zien. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

wisselstromer

ik kan via mijn winkelier kaarten kopen
zo duur zijn die nu ook weer niet  ;)
17eur voor een dagkaarte ne 34 voor een all-day ticket
het wou effect zit em meestal wel niet bij de treinen, dat is waar
maar ik ga al 12j en dit is samen met mn neven onze jaarlijkse uitstap

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

LokSound

Citaat van: mark7758 op 17 januari 2014, 07:10:13 AM
En ja ik ga als handelaar. (Al ruim 20 jaar)

Ik denk dat iedereen die er voor het werk heen gaat zal zeggen.
- Het is MOOI.
- Het is Leuk
- Het is lekker eten.

Maar. Je bent kapot van het lopen en het bespreken van contracten, aanbiedingen en dergelijke.

Mark, je weet toch bij wie je kunt passeren om uit te rusten.... ;)

mark7758

Patrick. Je bent bent en blijft het rustpuntje op de beurs. Tot gauw.  8) 8) 8) 8) 8)
Heb je dan ook weer van die mooie koffie dames?
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: mark7758 op 20 januari 2014, 13:40:07 PM
Patrick. Je bent bent en blijft het rustpuntje op de beurs. Tot gauw.  8) 8) 8) 8) 8)
Heb je dan ook weer van die mooie koffie dames?
MARK!!!  >:(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *