Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

zoektocht naar vuil (NMBS type 90 en de Baureihe 58 )

Gestart door Baureihe 103, 05 januari 2014, 19:07:22 PM

ems

Knap hoor! Die DE-I lijkt mij een Philotrain schaal O model? (het is in ieder geval geen Artitec)
Groet, Edwin

Baureihe 103

Beste Dirk,

Ik begrijp je volledig en ben ook absoluut niet boos of wat dan ook.
Je opmerkingen pakkend. Kritiek heb ik al genoeg gehad daar groei je overheen, opbouwende kritiek daar kan je wat mee.
Wat ik wel nog moet vermelden dat ik diversen gradaties in weatheren aanbreng
voor werjes voor derde.
De schotterwagen is een model met een lichte weathering precies wat de aanvrager wilde (betaalde).
de nodige compromissen heb ik dus moeten aanvaarden.
Ik zal binnekort wel eens een model tonen die ik hoop aan al je wensen zal voldoen.

Linkje naar het forum is nuttig onder welke naam kan ik je werken daar bekijken.
het is nu behoorlijk zoeken.

Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.

Baureihe 103

Dat is al weer heel lang geleden dat ik wat foto's heb geplaatst. Was ook wel weer wennen en zoeken maar
het is weer gelukt. Het weatheren gebeurd thuis en bij vrienden nog steeds regelmatig.
Echter het overgrote deel staat niet bij mij thuis dus dit keer een klein overzichtje.






































































Groetjes Bert
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

nu nog zeep en spons om het weer proper te krijgen !  ;D

eens te meer fraaie modellen eventjes onder handen genomen om er net iets echter uit te zien !

Groeten Peter ;)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Grote stomer

 

bollen neus

Vuiler is steeds en meerwaarde aan een model en het werkt echt verslavend eens je eraan begint.
Knap werk
Den Eric.

Gerolf

Prachtig gedaan. Proficiat !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

#23
Ben een beetje bezig geweest na die mini schildering van poppekes..

Nu zijn containers aan de beurt



loebaske

#24
Voorbeelden van grootbedrijf

oeps...foto is weg!!!!

Michael

Goh Eric die van het groot spoor zijn wel heel erg geweatherd... ;) ;) ;)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

was omdat ik reactie heb gekregen dat men schaal containers wat overdreven vuil waren, daarom het vb;  trouwens niet al men (50 a 60 stuks) containers zijn even vuil, zijn er ook bij met krassen en blutsen bij....

mark7758

Geweldig. Super gedaan.

lambert,
Geef je ook les? 
Anders wil ik dolgraag eens een lesje van je hebben. (Misschien iets voor een clubavond van ons. Wees gerust de club is maar 6 man groot.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

OlivierV

Eric, ik zou het roest ietsje minder oranje maken, voor de rest eigenlijk geslaagd.
Wat misschien ook kan lukken, is wanneer je weathert, een containerwagon beladen met containers in 1x weatheren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

#29
oeps foto is verdwenen