RAIL 2014 -Utrecht

Gestart door erwin9, 04 januari 2014, 21:06:55 PM

erwin9

Dit jaar op RAIL 2014 (21-22-23 februari 2014) is er bij de Fine-Scale afdeling speciale aandacht voor schaal NUL !
Deelname van Proto 43,5 (Frankrijk), Scale Seven Convention (UK),  meerdere modelbanen in Fine-Scale schaal NUL uit Nederland, Frankrijk, Schotland, England,  met banen naar Nederlands, Frans, Engels en Amerikaans voorbeeld !
Niet te missen dus voor de steeds populairder wordende schaal 0 !  Ook andere nul-schaal banen, en eveneens in schaal S (1/64).
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

opa-ludo

Blijkbaar zijn er weinig beelden te vinden op internet e.d. over deze tentoonstelling.
Was deze tentoonstelling dan "überhaupt" wel zo interessant dan men misschien laat uitschijnen.
Of weet iemand wel waar er beelden te vinden zijn?
 

mark7758

Goed zoeken. Ze zijn er echt die foto's.
Maar de gemiddelde bezoeker is dik tevreden over die beursen.

Maar enkele zeurpieten (Maakt niet uit uit welk land.) klagen steen en been dat de kwaliteit te laag was. Hierdoor meldt men het bezoek aan de beurs niet meer.
Doe eens google rail 2014 en dan komen de foto's en video's vanzelf.

En ik ben een bezoeker en deelnemer aan die beurzen. En men klaagt in NL altijd dat de beurs niet goed was. Maar de bezoeker was zeer tevreden en de kinderen nog meer. (En ik was ook tevreden over die beurs)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

opa-ludo

Bedankt voor de tip... maar
Met Google Rail 2014 op Internet was ik beginnen zoeken en had daar reeds wat beeldmateriaal gevonden.
De meeste beelden over deze banen waren ook niet nieuw voor mij.
Maar verder blijft het m.i. eerder pover m.b.t. beschikbaar beeldmateriaal.
groetjes
 

mark7758

Als je zoekt op "RAIL 2014"dan heb ik al 165.000 hits. Lijkt me aardig wat. 8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.