Märklin nh 2014 eerste lijstje (met een een NMBS-lok) PDF

Gestart door eve, 03 januari 2014, 16:38:35 PM

Sicco

De 5551 zou wel iets typisch Märklins zijn, maar die heeft écht nooit bestaan  ;D

dieselfreak

Citaat van: Sicco op 14 januari 2014, 19:11:58 PM
De 5551 zou wel iets typisch Märklins zijn, maar die heeft écht nooit bestaan  ;D


Misschien is dat wel een reden voor Marklin om de 5551 toch uit te brengen= een "exclusieve"meerwaarde voor de Marklinfans. De logica hierachter ontgaat mij volledig, je moet een Marklinfan zijn om dat te begrijpen, iets wat ik niet ben voor alle duidelijkheid.
MC

Rangeerduivel

Als je wagonnetjes met drankflesje op en loc's met doorshijnende plastic huid kan verkopen,raak je een loc met een fictief nr ook wel kwijt!  ::) ::)

;)

Anarchy


wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Anarchy

Wel jammer dat de nieuwe bolle neuzen met sound geleverd worden. Ergens had ik dat wel verwacht maar ja :-\ Waarom niet beide modellen produceren (met en zonder sound)? Moest het dan nog de originele sound zijn ...

reeves

Ze zullen wel al zo slim zijn zeker ondertussen dat ze een sound gebruiken uit de esu reeks

OlivierV

'k Ben dan eens curieus of ze met hun nieuwe bolle neuzen ook aan de 2-railers gaan denken en een DC(C) model uitbrengen... Zonder sound als het even kan.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

stevend


Gert1

Citaat van: OlivierV op 15 januari 2014, 13:27:21 PM
'k Ben dan eens curieus of ze met hun nieuwe bolle neuzen ook aan de 2-railers gaan denken en een DC(C) model uitbrengen... Zonder sound als het even kan.

Heb je nog niet in de Trix 2014-folder gekeken dan? Daar staan ze gewoon in!

mvg,
Gert

OlivierV

Citaat van: stevend op 15 januari 2014, 17:39:54 PM
Waarom ? Daar heb je toch de perfecte roco's voor ?
Dat klopt ook, niet dat ik van plan ben veel te kopen dit jaar. :)

Citaat van: Gert1 op 15 januari 2014, 17:59:43 PM
Citaat van: OlivierV op 15 januari 2014, 13:27:21 PM
'k Ben dan eens curieus of ze met hun nieuwe bolle neuzen ook aan de 2-railers gaan denken en een DC(C) model uitbrengen... Zonder sound als het even kan.

Heb je nog niet in de Trix 2014-folder gekeken dan? Daar staan ze gewoon in!

mvg,
Gert
Nog niet, wel in mijn cursus Wiskunde. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: nohab op 04 januari 2014, 11:56:36 AM
Elektrische 140 NMBS, ook nieuwe Nohab-AFB, ofwel 204.001 ( Parijs ) of 204.003 ( Köln ) maar in de correkte afmetingen.

Misschien een domme vraag wat is een 140 van de NMBS(Traxx ??)
 


Sicco


stevend

Toch nog even de bolle neuzen, maar dan over het Luxemburgs model.
Op de opgegeven foto zie ik op de neus het oud embleem. Dit is volgens mij
correct voor de opgegeven tijdperk , namelijk tp 3.
Onder dat embleem prijkt ook het loc nr. ( hierdoor werd het embleem hoger geplaatst ) ,
en dit is volgens mij veel later aan de beurt.

Kan er mij iemand dat bevestigen , of tegenspreken ?
Alle info is welkom

mvg Steven