Märklin nh 2014 eerste lijstje (met een een NMBS-lok) PDF

Gestart door eve, 03 januari 2014, 16:38:35 PM

eve


dani

neen, dat is het niet, gedraag je nu eens volwassen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

eve


mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

dieselfreak

Zullen ze het dan nooit leren bij Marklin, ze gaan een electrische loc reeks 22-23-25 uitbrengen, wat Van Biervliet/ LS Models ook gaat doen, maar dan beter. Terwijl er nog zoveel andere modellen nog niet zijn uitgebracht (van dieselloc 201/59 kunnen ze nog minstens 10 onuitgebrachte versies uitbrengen), maar nee, liever wat in het vaarwater zitten van LS Models. Ook zitten we al jaren te wachten op de onuitgebrachte 1 'ste klasse M2 rijtuigen en de groene M2 's in Tijdperk 4, maar daar zal ook dit jaar wel weer geen sprake van zijn. Bedankt Marklin, eens te meer een bewijs dat jullie met onze wensen totaal geen rekening houden. En niet beginnen janken achteraf dat jullie negatieve kritieken krijgen op deze en andere forums.
MC

reeves

De reeks 22/23/25 bestaat wel al een jaar of tien bij marklin , dus wie bouwt er wie na? :-\
Heb geen probleem met vbv modellen zijn top ,op alle gebied, afwerking, motor, details,... terwijl je bij een marklin zelfs geen geluidsdecoder nodig hebt, die hoor je toch niet door de motor ;D

Maar om nu te zeggen dat marklin in het vaarwater van vbv (lsmodels) gaat..................ik weet het niet hoor, volgens mij zoals ik al zij was marklin eerst met een "redelijke" 22 of soortgenoot

Een deftige  Belgische treinset (geen startset) met lok incl wagons zouden ze wel eens mogen uitbrengen, en ja vroeger had je de insidersclub Belgie, die al eens een initiatief nam om iets speciaal voor de Belgische markt uit te brengen, wat het je nu............. een verduitste copy dat niks meer met Belgie heeft te maken!

Groeten Tom

ems

Ik ben het wel eens met Marc, laat die groene TP IV M2's maar eens komen. Die reeks 59 mogen ze wel achterwege laten, echt geen gehoor die loc's. Ik hoop dat er nog eens een fabrikant Marklin nadoet en een betere reeks 59 uitbrengt (zeg maar B-models / Budgetline-kwaliteit ( hint, hint!))
Groet, Edwin

reeves

Volledig mee akkoord!! Marklin zijn mooi maar maken een serieus lawaai, De motorisatie van een b models of een roco (vb:hld62) zo moet men loks maken niet met koffiemolenmotors ;D

Groeten Tom

nohab

Elektrische 140 NMBS, ook nieuwe Nohab-AFB, ofwel 204.001 ( Parijs ) of 204.003 ( Köln ) maar in de correkte afmetingen.

dieselfreak

Citaat van: nohab op 04 januari 2014, 11:56:36 AM
Elektrische 140 NMBS, ook nieuwe Nohab-AFB, ofwel 204.001 ( Parijs ) of 204.003 ( Köln ) maar in de correkte afmetingen.

Een Nohab met correcte afmetingen van Marklin? Dat zou dan ook de eerste keer zijn in de geschiedenis. Een mooie wensdroom, net als de electrische loc type 140. Als die er ooit komt dan zal het wel dankzij Van Biervliet/ LS Models zijn en niet door Marklin.
MC

doomslu

Citaat van: dieselfreak op 04 januari 2014, 13:51:29 PM
Citaat van: nohab op 04 januari 2014, 11:56:36 AM
Elektrische 140 NMBS, ook nieuwe Nohab-AFB, ofwel 204.001 ( Parijs ) of 204.003 ( Köln ) maar in de correkte afmetingen.

Een Nohab met correcte afmetingen van Marklin? Dat zou dan ook de eerste keer zijn in de geschiedenis. Een mooie wensdroom, net als de electrische loc type 140. Als die er ooit komt dan zal het wel dankzij Van Biervliet/ LS Models zijn en niet door Marklin.
Marc, dat is wel wat bij Märklin op de planning staat.
Ik vraag me af of het enkel 3-rail zal zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dieselfreak

Luc, het zou fijn zijn mocht dit gebeuren, en hopelijk denken ze dan ook aan de gelijkstromers.
MC

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer