Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Model 2013

Gestart door doomslu, 01 januari 2014, 08:22:54 AM

Metpetergaathetbeter

je snapt het niet iedereen redeneert niet zo of denkt niet zo ver !

Groeten Peter

Peter

Blijkbaar gaan er een aantal van het verkeerde standpunt uit.
Het is hem voor de eerste plaats te doen om HET model van het jaar te kiezen. Ook iemand als ik, die geen Belgisch meer doet, toch heb ik een keuze gemaakt van wat , voor mij althans, de naam "Model van het jaar" verdiend. Dit kan voor de producenten allen maar een stimulans zijn om nog modellen naar Belgisch voorbeeld op de markt te brengen. Dat we daarmee de kans hebben om een prijs te winnen maakt het alleen nog veel leuker.
Dus ik zou zeggen: meedoen, meedoen meedoen
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Goed gezegd Peter!  :D

Deze oorkondes hebben enkel waarde voor de fabrikanten als ze representatief zijn, dus als er voldoende stemmers zijn.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 04 januari 2014, 15:29:43 PM
Goed gezegd Peter!  :D

Deze oorkondes hebben enkel waarde voor de fabrikanten als ze representatief zijn, dus als er voldoende stemmers zijn.

hoewel wie weet volgend of het jaar daarop nog dat een model met bv 103 stemmen verkozen is tot model van het jaar ! Als fabrikant altijd leuk voor uit te pakken op de website of catalogus dat je reeds X keren het model van het jaar door jou geleverd werd ! (je hoeft nooit te vermelden met hoeveel er werd gestemd en hoeveel er voor jou stemden!

Groeten Peter ;)

BD1701

voila, ik heb bij deze ook mijn selectie bekend gemaakt met veel plezier. Dit kan enkel een stimulans zijn voor de fabrikanten om verder te doen, zodat we in de toekomst hopelijk nog veel mooie modellen mogen verwachten.
 

just4fun

Citaat van: doomslu op 04 januari 2014, 13:29:15 PM
Net even gekeken naar het aantal stemmers.
Ik vind het aan de lage kant.
Ik dacht dat de lezer van Modelspoormagazine een uitgesproken mening had. Niet dus... ?!  :(
Is het niet mogelijk om een soort affiche-campagne hiervoor op te zetten?
Affiches in modelbouwwinkels, ook de online-winkels.
Ik vermoed dat er nog heel veel modelbouwers rondlopen die MSM niet lezen en ook niet op de MSM-site (laat staan het forum) komen.
Paul

doomslu

Een modelbouwer die MSM niet leest is geen modelbouwer.  ;D

Het gaat om de verkiezing door de lezers van het grootse modelspoorblad van de Benelux.

Wie MSM niet leest is niet geïnteresseerd in Belgisch modelspoor en kan dus ook geen keuze maken uit de lijst, tenzij misschien uit de lijst met scenery en modelbanen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

stemcomputer mee naar de lage landen/Ontraxs!? de Nederlandse regering heeft er nog wel een paar in de aanbieding, zo goed als nieuw ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oebr

ik vind eigenlijk de 23 het lokmodel van het jaar, maar allicht gaat die volgend jaar meedingen.
Hopelijk krijgt ie tegen dan concurrentie van een rangeerderke...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Doornroosje

Ik heb bij de meeste dingen blanco moeten laten. Gezien ze totaal niet mijn tijdperk of regio zijn, ken ik de meeste modellen totaal niet. En bij de winkels ben ik nog nooit langs geweest...
Je kan nu eenmaal niet kiezen tussen dingen die je niet kent.

En ieder zijn eigen mening, maar die diesels en het hedendaagse rollend materieel vind ik spuuglelijk.

Val-Rikard

Ik dank alle lezers van Modelspoormagazine voor hun keuze 'Depot Val-Rikard' als modelspoorweg van het jaar. Dit was voor mij buiten verwachting, des temeer omdat deze 'bescheiden dwerg' geduchte mededingers had. Hoe dan ook ben ik enorm verheugd met deze titel.  Rik Martens  :) :) :)

OlivierV

Waar slingeren de resultaten ergens rond? Ik kan ze namelijk niet zo 1-2-3 terugvinden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

tsjoektsjoek

juist gesproken Luc
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

doomslu

Citaat van: OlivierV op 06 maart 2014, 15:19:32 PM
Waar slingeren de resultaten ergens rond? Ik kan ze namelijk niet zo 1-2-3 terugvinden.
Pagina 78-79 van MSM 134.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *