Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Onze Belgische Ardennen

Gestart door Terrie, 31 december 2013, 08:20:11 AM

Terrie

Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen maar misschien is hier iemand die mij een toffe korte vakantie zou kunnen aanraden in eigen land. Ik zou namelijk graag mijn man willen verrassen met een weekendje of zelfs langer in der Ardennen. Liefst met hotelformule, met een beetje cultuur, natuur, culinair ... zo'n fijne mix van van alles, maar vooral betaalbaar.
Als iemand een idee heeft, is dat welkom!

Dirky

welkom...

wij vertoeven de laatste tijd veel in de streek van Viroinval <> Bouillon... Alles lijkt daar zeer betaalbaar! Prima Hotelletje aan de tunnel doorgang (Porte de France)  in Bouillon.

Rangeerduivel

Budgembach,
Prachtige streek om te wandelen,
stuwmeer/dam,en verscheidene hotels die gastronomisch week-end aanbieden...

;) ;)

Locojam

Wij zijn toevallig nu tussen kerst en oud en nieuw naar de Ardennen geweest voor een korte vakantie, in een vakantiecentrum bij La Roche en Ardenne. Fantastisch !! Dat is gelegen in een oud kasteel, aan de oevers van de Ourthe. La Roche is een heel leuk klein stadje, waar je heerlijk kunt flaneren en vooral ook lekker kunt eten, maar ook in het vakantiecentrum zelf kon je zalig eten. En dus niet te duur! Ik had al elders een beetje gekeken naar prijzen, totdat ik per ongeluk hier op viel. Ze hebben nog meer vakantieparken in Belgiƫ. Nog een in Malmedy, bij de hoge venen, en ik dacht aan zee. Wij hadden daar een studio gehuurd, maar ze hebben in andere parken soms ook kamers met hotelservice.