MSM en posters

Gestart door Koen, 30 december 2013, 19:53:36 PM

Koen

Een bedenking:
Ik ben van bij het eerste nummer geabonneerd op modelspoormagazine. Regelmatig staan er prachtige banen in ons lijfblad. Ook op ons forum zien we juweeltjes verschijnen.
Ik stel mij de vraag of MSM een aantal keren per jaar de mooiste foto als losse katern van een dubbel A4 blad zou kunnen toevoegen aan het tijdschrift . Deze zou dan eventueel aan de hand van een poll kunnen geselecteerd worden. Leuk om de werkplaats te verfraaien.
Interessant of niet?

MVg
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Koen lijkt mij een goed idee.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Geert

Ik wil het liefst mijn werkplaats opfrissen met Perelli kalenders. Maar 'die van ons' heeft dat niet zo graag. Dus, is dit ook een goed initiatief. Ik ben voor.  :P


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

erik50

Centerfold zoals ze zeggen. ;)
Daar zie ik ook wel wat in.
Dan kunnen wo onze hobbyruimte wat aankleden.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Ik vermoed dat Luc ook meeleest maar ik zal hem een mailtje sturen.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

doomslu

Ik noteer de wensen van de heren...  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Citaat van: doomslu op 31 december 2013, 14:05:11 PM
Ik noteer de wensen van de heren...  8)

Blijkbaar moet ik geen mailtje sturen  :). Nogal een service hé  ;).
Was dat overal maar  ;D.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

tsjoektsjoek

Hoewel ik een voorstander ben zie ik Luc al aan het rekenen of het binnen het financiele plaatje past want we willen het natuurlijk
voor dezelfde prijs of zijn we bereid meer te gaan betalen voor meer service, en Geert wat dacht je van een 1:1 Pirellidame poserend voor een
1:1 loc, een mooi compromis toch? Een mooi voornemen voor 2014 Luc.

Verder wens ik iedereen een fijne jaarwisseling en een goede en gezonde start van 2014

de sport verloedert
modelspoor verbroedert

just4fun

Citaat van: tsjoektsjoek op 31 december 2013, 17:36:50 PM
Hoewel ik een voorstander ben zie ik Luc al aan het rekenen of het binnen het financiele plaatje past want we willen het natuurlijk
voor dezelfde prijs of zijn we bereid meer te gaan betalen voor meer service
Ik ben ook voor, maar misschien kan het gewoon downloadbaar in hoge resolutie? Dit kost niet zo erg veel, dunkt me.
Paul

OlivierV

Citaat van: just4fun op 03 januari 2014, 14:30:05 PM
Citaat van: tsjoektsjoek op 31 december 2013, 17:36:50 PM
Hoewel ik een voorstander ben zie ik Luc al aan het rekenen of het binnen het financiele plaatje past want we willen het natuurlijk
voor dezelfde prijs of zijn we bereid meer te gaan betalen voor meer service
Ik ben ook voor, maar misschien kan het gewoon downloadbaar in hoge resolutie? Dit kost niet zo erg veel, dunkt me.
Paul
Maar dan moet je weer zo'n gigantische printer wil je het aan de muur kunnen hangen...

Dus een postertje in 't midden van 't blad lijkt mij wel leuk, dat zie je in de zomer bij de P-magazine ook.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

just4fun

Citaat van: OlivierV op 03 januari 2014, 14:32:32 PM
Maar dan moet je weer zo'n gigantische printer wil je het aan de muur kunnen hangen...

Dus een postertje in 't midden van 't blad lijkt mij wel leuk, dat zie je in de zomer bij de P-magazine ook.
Weet ik, ik ben verwend. Ik kan groter dan A0 afdrukken.
Maar vermits ons lijfblad niet wordt samen geniet, maar gelijmd, zie ik dat niet eenvoudig oplosbaar.
Maar dat is dan weer het probleem van de drukker.
Paul

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 31 december 2013, 14:05:11 PM
Ik noteer de wensen van de heren...  8)

Dan maar ineens een formaat zodat we het kunnen gebruiken als achtergrond voor een module... ;D

;)

OlivierV

De poster valt er toch ongelijmd tussen te steken denk ik?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

marc goovaerts

Citaat van: OlivierV op 03 januari 2014, 14:43:19 PM
De poster valt er toch ongelijmd tussen te steken denk ik?
Mag technisch geen probleem zijn. Maar kost extra.
Nu, aan 8,45 euro (of zo'n 340 frankskes) denk ik dat er nog wel genoeg 'elastiek' op moet zitten om af en toe eens iets speciaals te doen.