Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Break weatheren

Gestart door rixke rail, 29 december 2013, 18:49:58 PM

bollen neus

@ rixke rail, heb je een mail verstuurd.

Eric.


loebaske

Het volgende project is mijn Break weer samen steken, die ligt hier al een jaar uit elkaar voor het herspuiten in de nieuw livrei, patineer graag maar dit stel zal beperk vuil zijn, is ook nog maar pas op revisie geweest  ;) ;)

centauri167

De laatste foto, waar de graffiti werd verwijderd, vind ik goed geslaagd, ze zien er zo inderdaad in het echt uit.
De foto's met de graffiti, nog niet verwijderd, daar vind ik het resultaat echt niet geslaagd. Ik zal er direct bijzeggen waarom, want iets afbreken zonder meer is belachelijk. Op je 2de foto zie je rechts de "anti graffiti" graffiti, die vind ik wel geslaagd, de andere niet omdat deze precies niet op het rijtuig zijn aangebracht maar op ne sticker die op het rijtuig plakt. Ik kende vroeger veel taggers, zowel legale als de andere ..., en die graffiti zoals die van de "siber surfers" zie je veel, maar niet die omkadering daarvan.

Voor de rest vind ik het wel echt moedig van je dat je zo'n duur model aandurft.

rixke rail

Hey Paul, dan U voor de opbouwende kritiek.
Ik heb even wat gegoogeld en inderdaad, kaders vind je niet écht veel.
Beter zo ?

Voor :



Na :





Voor :



Na :





Voor :



Na :




Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

loebaske

Ben begonnen met eens een rivisie, want na heel lang stilstaan is die er aan toe, wel voorzichtig werk want de wielen uithalen is niet simpel...

centauri167

@ Eric: denk dat ze er al een heel stuk realistischer uitzien zo.  ;)

Martin Welberg

Eric, ben niet zo kapot van de op geplakte graffity, da kan beter  https://www.youtube.com/watch?v=GOAiXL4KPO4 plus deel 2 en 3..

Gerolf

Dit topic is gesplitst, zodat het hier over weatheren kan verder gaan.
Verbouwen/verbeteren staat elders: https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,29390.0.html
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw