Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

"Nieuwe Modelspoor Club in Vlaanderen"

Gestart door mivc057, 21 december 2013, 19:15:24 PM

mivc057


Op zeer korte tijd heeft een groepje modelspoorvrienden zich moreel verplicht gevoeld een nieuwe aangepaste lokatie te zoeken voor het instaleren  van hun grote modelspoorbanen in schaal H0, 0 en 1 en om er op een vriendschappellijke en ongehinderde manier hun geliefkoosde hobby te kunnen verder zetten.

Om practische en juridische redenen werd een nieuwe vzw opgericht met de naam:
AALST MODELSPOOR vzw.

De locatie van onze nieuwe club is de tweede verdieping van de vroegere Tupperware-burelen, het grote gebouw langs de Dender, Pierre Corneliskaai 28 te 9300 Aalst.

In feite bevindt deze site zich rechtover de bekende "Tragel" te Aalst.

Binnenkort kan iedereen die met verschillende modelspoorschalen actief is bij onze vzw terecht om er in een vriendschappelijke sfeer hun hobby met anderen te beleven en uit te bouwen

Meer info is te vinden op onze website : http://aalstmodelspoor.meximas.com/Home/

Deze website is nog niet volledig , maar zal in de toekomst aangevuld worden met verdere informatie betreffende de werking en de activiteiten van onze club.

Breng ons gerust een bezoekje op woensdag (van 15 tot 23 uur) of zaterdag (van 14 tot 19 uur)

U bent van harte welkom !

Alvast  prettige feestdagen en een voorspoedig modelspoorjaar 2014

Het Aalst Modelspoor team


Snobby Crash

.....?.....

In Aalst is er toch reeds een modelspoor club...
Of ben ik helemaal verkeerd?

In elk geval veel succes met de nieuwe club !

Geert

mivc057


conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

nederbelg


philippe_007

Proficiat met het oprichten van de club... en Succes.

Wanneer is de eerste opendeurdag ?

mivc057

Dank u Philippe. Er is eerst nog werk om de lokalen aan te passen om er onze grote banen in onder te brengen.
Alles zal snel evolueren en we houden iedereen zeker op de hoogte van de vooruitgangen.
Trouwens , aan jou ook proficiat met de schitterende modelbouw die je met ons deel.

mardelat

Hartelijk gefeliciteerd met dit buitengewoon initiatief, wens jullie zeer veel succes. Ik zal zeker niet nalaten op opendeurdagen een bezoek te brengen. Marcel

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Proficiat met jullie initiatief,en veel succes gewenst.
Ik had graag meegedaan maar ben reeds een tijdje ingeschreven bij een andere(ook toffe)club,AMSAC.
Toch zal ik op een woensdagnamiddag eens binnenspringen,het is voor mij maar een km of 5/6

;)