Dan zal ik mezelf ook maar eens voorstellen

Gestart door trickl, 12 maart 2006, 16:45:33 PM

trickl

Hoi,
Na een reeds een tijdje rond te kijken op dit forum heb ik nu maar besloten mijn eerste post te plaatsen.
Ik ben een herbeginner.
Na 15 jaar (gehuwd, gebouwd en 3 kindjes) ben ik eindelijk mijn baan van de zolder uit mijn ouderlijk huis aan het verhuizen.
Zo te zien zal er veel restauratiewerk of vervangingswerk aan te pas komen, zo verwacht jullie nu en dan eens aan een paar vragen (en veel typfouten).

Groetjes,
PP

tufken

Welkom trickl, en veel nieuwe vrienden leren kennen

Groetjes

Patrick
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Gerolf

Hoi, PP Trickl! [:o)] Hoe wordt je liefst aangesproken?
In ieder geval, welkom bij de groep. Hopelijk kunnen we mekaar vaak helpen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw


ysbeer

welkom.

Herbeginner dat wel,maar je heb de afgelopen 15 jaar niet stil gezeten zo te lezen[:D]

wim

trickl

Inderdaad, niet stilgezeten [:D].
Nu moeten we alles nog bij mij op zolder krijgen, maar de microbe begint toch weer serieus te bijten hoor.

PP

Koen

Hmm, zoals bij velen dus [^]. Eens de microbe opgelopen, niet meer te genezen [:D]. Welkom tot de groep van de niet te genezen treinbesmettingen [:D][:p]. Je zult ermee moeten leren leven [;)].
Nooit te oud om te leren

Tom

citaat:
Geplaatst door Koen

Je zult ermee moeten leren leven
Ik heb me er snel en met veel plezier bij neergelegd. [:D]
Alvast welkom trickl. [;)]
Tom

vdr

hopelijk wil je vrouwtje mee in je toekomstige verslaving alvast ne regel veel vertellen zonder veel te zeggen en de kerk in het midden houden ,af en toe een bloemmetje eventueel just voor een belangrijke aan koop [:D]
 

trickl

Ik denk dat mijn vrouwtje geen probleem zal zijn. Je blijft uiteindelijk veel thuis voor deze hobby. Ze heeft me zelfs al geadviseerd om het een en ander te vernieuwen (ikke blij natuurlijk [:)]).
De oudste dochter heeft ook al interesse, nu ze nog leren met alles verantwoord om te gaan, en de volgende generatie zit ook al mee op de trein.

Groetjes,
PP

Koen

Ja Trickl, goed bekeken. Ik heb ook een dochter die actief mee helpt [:)]. Zo zie je, wij kijken naar de toekomst h? [;)]. Het werd tijd dat er ook eens vrouwen aan modelbouw gaan doen. Er bestaan er wel enkele maar dit zijn nog steeds zeldzame exemplaren [:D].
Oei, nu heb ik weer eens iets gezegd [}:)] [:D] [:I].
Nooit te oud om te leren