vreemde lengtematen

Gestart door Metpetergaathetbeter, 18 december 2013, 23:25:34 PM

Metpetergaathetbeter

Een meisje in de UK is nog maar net getrouwd en gaat met haar nieuwe man naar een hotel om de liefde te bedrijven.

Daar ontdekt ze dat hij maar 1 voet heeft de andere is geamputeerd. Dan e-mailt ze onmiddellijk naar haar moeder: MOTHER MY NEW HUSBAND ONLY HAS 1 FOOT!

Een paar dagen later krijgt ze een mailtje terug: BE GLAD! DADDY ONLY HAS THREE INCHES!

Groeten Peter ;)

dani

haha, doet me een beetje denken aan mijn eerste keer...   Dat meisje was zo nerveus, ze was bang dat het zou pijn doen en ik had haar gerust geteld dat het helemaal niet erg zou zijn, dat ik "ene had zoals een pasgeboren kindje".     Ze was plots heel relax en dacht "dan zal dat goed meevallen".      Tot ik voor haar stond   met  mijn  49 cm en 3kilo850.......      Ze is gaan lopen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

ja ja, ik zie jou toch liever schrijven over je treinbaan.
;)

grt Piet.

philippe_007

Piet,
zolang dat het maar het schrijven is dat we zien.....  ;D ;D ;D ;D

dani

de rest zal ik jullie besparen, ik wil geen frustratie of jaloezie opwekken zo vlak voor de feestdagen :) :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Catje

Dani,
Dat is een behoorlijke kalkoen om te eten met kerst ;D

Kerstgroeten,
Willy

Michiel

Vreemde lengtematen? euuh... Hoe lang is een Chinees...  :-\  ::)  :)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Frank_N

Citaat van: Michiel op 19 december 2013, 12:11:42 PM
Vreemde lengtematen? euuh... Hoe lang is een Chinees...  :-\  ::)  :)

Ja dat klopt! Ghe Ghe 8)
Groet van Frank

dani

En zij n zuster Nilang werkt in 't afhhalresto bij ons.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 19 december 2013, 07:25:20 AM
     Tot ik voor haar stond   met  mijn  49 cm en 3kilo850.......     

  ::) :o ::) ??? even ter informatie je moet je arm er niet insteken , hé ? anders 4.9 cm en 0,380 kg zeker ?

Groeten Peter ;)

dani

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 19 december 2013, 15:19:10 PM
::) :o ::) ??? even ter informatie je moet je arm er niet insteken , hé ? anders 4.9 cm en 0,380 kg zeker ?
Niet iedereen met jezelf vergelijken hee Peterke :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michiel

Jongens, zoals Piet al suggereeerde, kunnen we het hier misschien beter bij bloklengtes en spoorbreedtes houden.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

dani

zoals U wil....

1 bloklengte van  3x 24188 Märklin M-rail dan.
En spoorbreedte op schaal 1


... en nu stop ik met zeveren, mijn voornemen voor 2104 is om wat ernstiger te zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 19 december 2013, 17:04:52 PM


... en nu stop ik met zeveren, mijn voornemen voor 2104 is om wat ernstiger te zijn.
Genoteerd.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

#14
Luc eens echt goed lezen wat dani schrijft !

groeten Peter ;)

2104da's nog lang !