Märklin 5-delige Thalys met sound en afstandsbediening : 29,95 € !!!

Gestart door eve, 12 december 2013, 22:12:06 PM


Geert

Een winkelier vertelde me ooit eens, dat je beter zulke set's kon aanschaffen om goedkoop aan C rails te geraken...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Rangeerduivel


Freek

Prijs zal wel kloppen, het gaat hier over echt speelgoed. De serie 'my world' van Marklin is voor de allerkleinsten vanaf 3 jaar.
Ik weet zelf niet of die sporen bruikbaar zijn voor modelbouw, want de trein zelf werkt op batterijen.

Klaas Zondervan



Paulogic

Inderdaad de goedkope kindersetjes met de normale c-rails. Zoals hier al gezegd : koop dit voor goedkope c-rails te hebben. Wel C1 radius.
mvg,
Paul(ogic)

OlivierV

Stond denk ik zo'n setje te rijden in Genk met die Thalys, als speelgoed heel leuk en de rails kan je gewoon blijven gebruiken, al is het toch jammer van de veel te scherpe bocht ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 13 december 2013, 10:15:22 AM
Stond denk ik zo'n setje te rijden in Genk met die Thalys, als speelgoed heel leuk en de rails kan je gewoon blijven gebruiken, al is het toch jammer van de veel te scherpe bocht ...

ik dacht toch dat jij altijd scherp door de bocht ging !  ;D

'bochten scherp ? Het gaat hier toch om echt speelgoed voor een kind zodoende hoeft het niet direct echt schaalgetrouw zijn, trouwens de trein werd geamputeerd van enkele assen !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 december 2013, 10:30:29 AM
Citaat van: OlivierV op 13 december 2013, 10:15:22 AM
Stond denk ik zo'n setje te rijden in Genk met die Thalys, als speelgoed heel leuk en de rails kan je gewoon blijven gebruiken, al is het toch jammer van de veel te scherpe bocht ...

ik dacht toch dat jij altijd scherp door de bocht ging !  ;D

'bochten scherp ? Het gaat hier toch om echt speelgoed voor een kind zodoende hoeft het niet direct echt schaalgetrouw zijn, trouwens de trein werd geamputeerd van enkele assen !

Groeten Peter ;)
Ik scherp door de bocht? 'k Heb mijn bochten liever ruim of toch minimaal een R2 (straal van 42,5cm), maar zelfs liever R3(r=48cm) bocht.

Het mag dan wel om echt speelgoed gaan, maar als je die rails dan wil meenemen naar later dan ben je met die scherpe bogen niks want dat lijkt gewoon nergens op. Maar dat is mijn mening.

Groeten,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan