Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

facebook

Gestart door TBCédric, 09 december 2013, 12:59:56 PM

doomslu

Citaat van: Johnnytrein op 18 januari 2015, 09:47:30 AM
Mannen overbelast de Luc niet aub hij moet ook nog het volgende MSM nummer klaar krijgen he. :)
Bedankt, Johnny, voor het begrip.
Dit is inderdaad het laatste weekend dat aan MSM 144 wordt gewerkt. Dinsdag moet alles klaar zijn voor de drukker.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

AtMoPo

Luc moet die pagina toch niet onderhouden. Dat zou de beheerder(s) moeten doen.
Als de beheerder, meestal de persoon die een facebook pagina of groep opstart er zijn rug niet mee onderzet, dan zakt het heel vlug weg.
AtMoPo

doomslu

Ik moet er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ik zelf aan Cedric voorgesteld had om af en toe voor tekst-materiaal te zorgen.
Ik zal er vanaf nu aan denken, telkens een nieuw nummer verschijnt.

Als we eind deze maand in Nürnberg zijn kan Cedric ook de info uit Nürnberg er op plaatsen.
Zelf zal ik, zoals in het verleden, van op de Messe af en toe een bericht plaatsen op de website, hier: http://www.modelspoormagazine.be/index.php/nl/2015-nurnberg
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Het gaat toch vooruit hoor!
De pagina (en dus ook MSM) wint nog steeds meer en meer bekendheid dmv likes e.d.

Aantal likes van begin tot vandaag.
MSM by Trainced, on Flickr


De huidige frontpage.
MSM2 by Trainced, on Flickr


Ik zou graag regelmatig video's plaatsten van (thuis)banen die al in MSM zijn verschenen. Ik dacht dat mol-cargo al verschenen was in MSM?  ;)

Erwin (en anderen), voelen jullie je eventueel geroepen om een filmpje te maken en door te sturen van je baan? (je krijgt alle credits)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

De facebookpagina zit intussen al aan 697 likes zonder reclame te maken voor de pagina.


Maar sinds het terug school is en ik het forum niet (meer) dagelijks check, kom ik af en toe eens te laat met een update.

Daarom een oproep aan degene die facebook hebben en zou willen bijspringen als administrator kan zich melden aan mij door een PM of mail te sturen. Zowiezo krijg ik van beide een melding in mijn mailbox.

Groeten,

Cédric
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

BC911

Ik heb even getwijfeld of ik zou wachten tot nummer 700, maar 699 is ook wel leuk  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

TBCédric

Citaat van: BC911 op 07 oktober 2015, 19:28:16 PM
Ik heb even getwijfeld of ik zou wachten tot nummer 700, maar 699 is ook wel leuk  ;).

Intussen zit de pagina al aan 731 likes.

Toch nog eens een oproep aan de forumleden die facebook bezitten, indien het kan tweetalig, en graag zouden meehelpen de pagina te onderhouden, zich aan mij te melden want de last begint wat te groot te worden met af en toe een reactie op een foto die ik dan over het hoofd zie, Franse tekst die niet 100% ok is en dat dan het Franse imago van het blad schaad en omdat ik ook te weinig tijd hebben.

Degene die dat willen zal ik hartelijk dankbaar zijn en dat zal al een hele last zijn die van mij schouders vallen.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel

't is kij moet leren spreken frans hé Cedric...

TBCédric

Citaat van: Rangeerduivel op 28 oktober 2015, 16:13:12 PM
't is kij moet leren spreken frans hé Cedric...

Dat is één ding maar dat veranderd niet dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb.    ;) :'(  :-[
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.


eric

En de teller staat momenteel op 851  ;)

TBCédric

En we hebben de kaap van 1000 likes bereikt! Nooit gedacht eigenlijk!

Wie op facebook zit en MSM nog steeds niet heeft geliked:
https://www.facebook.com/Modelspoormagazine-Train-Miniature-Magazine-646173425421493/

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

NielsVV

Had ik blijkbaar nog niet gedaan  :-[, nu dus 1001 likes.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City