Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

facebook

Gestart door TBCédric, 09 december 2013, 12:59:56 PM

Benny



Join the club Benny   :)
[/quote]

Geen enkel probleem, ik wil mij wel met die gasten bezighouden  :D

philippe_007

Zoals overal, dan moet je in clubs mensen hebben die aan de kar van "jeugdbeleid" trekken.
en het is niet altijd simpel om mensen te vinden.
De meesten die het kunnen of willen doen hebben al geen tijd genoeg (gezin, werken, hobby(s),...), laat staan nog wat extra taken er bij nemen. En (met alle respect) vele ouderen in ons hobby hebben geen zin of zien dat niet meer zitten om echt met de  jeugd bezig te zijn. Tenslotte moet je die gasten stimuleren en moet je hun taal spreken, dus FB en alle anderen komen daar bij. Om maar te zwijgen van integratie van tablet/GSM op de treinbaan.

ivm promotie van ons hobby, alle middelen zijn goed, zowel de klassieke flyers, als advertentie in kranten/tijdschriften als de nieuwe media. Of zelf bestickering op auto's (indien er stickers zijn wil ik daar wel mee rondrijden)...


doomslu

De eerste post in dit draadje is van Cedric. Hij heeft toen een 'Modelspoormagazine' pagina geopend. Zijn er mensen die dat volgen?

En had Patrick (dgrr57) ook geen pagina gemaakt, of vergis ik me?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76

Ik zeg toch ook doen! Iedereen die je extra bereikt is toch mooi meegenomen..  ;D

Benny

Citaat van: Stieven76 op 28 augustus 2014, 13:21:07 PM
Ik zeg toch ook doen! Iedereen die je extra bereikt is toch mooi meegenomen..  ;D

waar is de "vind ik leuk" knop?  ;D

TBCédric

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 13:09:18 PM
De eerste post in dit draadje is van Cedric. Hij heeft toen een 'Modelspoormagazine' pagina geopend. Zijn er mensen die dat volgen?

En had Patrick (dgrr57) ook geen pagina gemaakt, of vergis ik me?
Dat weet ik niet. Ik heb wel al rond de 70 likes/volgers op de pagina. De  Modelspoormagazine pagina op facebook is nog altijd online én up-to-date. Als ik via het forum mee lees én ik zie dat er een inkijkexemplaar is en/of een actie van Modelspoormagazine (zoals de hld 62 met 3 wagens), komt dat op de facebookpage terecht.


Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

TBCédric

Extra aanvulling: Dus Luc, als je via de pagina op facebook iets wilt laten weten, let me know!  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Citaat van: LS Models op 28 augustus 2014, 18:26:16 PM
Extra aanvulling: Dus Luc, als je via de pagina op facebook iets wilt laten weten, let me know!  ;)
Dat lijkt me een goede oplossing, maar ik zou die pagina eigenlijk tweetalig willen hebben, en waarom niet drietalig?

Kan je eigenlijk met twee (of meer) zo'n pagina beheren?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 20:29:00 PM
Citaat van: LS Models op 28 augustus 2014, 18:26:16 PM
Extra aanvulling: Dus Luc, als je via de pagina op facebook iets wilt laten weten, let me know!  ;)
Dat lijkt me een goede oplossing, maar ik zou die pagina eigenlijk tweetalig willen hebben, en waarom niet drietalig?

Kan je eigenlijk met twee (of meer) zo'n pagina beheren?

Ja normaal wel. Nu nog iemand vinden die op facebook zit én goed tweetalig of drietalig is.  :-\

Ik kan frans, maar dat is niet om over naar huis te schrijven (buis van 45 %)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Citaat van: LS Models op 28 augustus 2014, 20:31:49 PM
Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 20:29:00 PM
Citaat van: LS Models op 28 augustus 2014, 18:26:16 PM
Extra aanvulling: Dus Luc, als je via de pagina op facebook iets wilt laten weten, let me know!  ;)
Dat lijkt me een goede oplossing, maar ik zou die pagina eigenlijk tweetalig willen hebben, en waarom niet drietalig?

Kan je eigenlijk met twee (of meer) zo'n pagina beheren?

Ja normaal wel. Nu nog iemand vinden die op facebook zit én goed tweetalig of drietalig is.  :-\

Ik kan frans, maar dat is niet om over naar huis te schrijven (buis van 45 %)
Ik ben er toch ook nog?
Ik zal teksten en plaatjes aanleveren en jij plaatst ze.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 20:42:12 PM
Citaat van: LS Models op 28 augustus 2014, 20:31:49 PM
Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 20:29:00 PM
Citaat van: LS Models op 28 augustus 2014, 18:26:16 PM
Extra aanvulling: Dus Luc, als je via de pagina op facebook iets wilt laten weten, let me know!  ;)
Dat lijkt me een goede oplossing, maar ik zou die pagina eigenlijk tweetalig willen hebben, en waarom niet drietalig?

Kan je eigenlijk met twee (of meer) zo'n pagina beheren?

Ja normaal wel. Nu nog iemand vinden die op facebook zit én goed tweetalig of drietalig is.  :-\

Ik kan frans, maar dat is niet om over naar huis te schrijven (buis van 45 %)
Ik ben er toch ook nog?
Ik zal teksten en plaatjes aanleveren en jij plaatst ze.  ;)


Dat is afgesproken!

Is er nu toevallig wat nieuws te vermelden?  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

bellejt

ik zit dagelijks op FB.Wil desnoods ook wel wat bijdragen of helpen.Ben ook 2 talig.Luc is natuurlijk ook nog een krak in duits  (en mss letzeburgs ?) .

doomslu

Citaat van: bellejt op 28 augustus 2014, 20:55:15 PM
ik zit dagelijks op FB.Wil desnoods ook wel wat bijdragen of helpen.Ben ook 2 talig.Luc is natuurlijk ook nog een krak in duits  (en mss letzeburgs ?) .
Bwa, Duits schrijven is niet mijn ding en Luxemburgs ook niet. Spreken gaat wel.
Als derde taal dacht ik eigenlijk aan Engels.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

TBCédric

Citaat van: doomslu op 28 augustus 2014, 20:58:49 PM
Citaat van: bellejt op 28 augustus 2014, 20:55:15 PM
ik zit dagelijks op FB.Wil desnoods ook wel wat bijdragen of helpen.Ben ook 2 talig.Luc is natuurlijk ook nog een krak in duits  (en mss letzeburgs ?) .
Bwa, Duits schrijven is niet mijn ding en Luxemburgs ook niet. Spreken gaat wel.
Als derde taal dacht ik eigenlijk aan Engels.

Engels kan ik goed tot zééééér goed!  ;D 
Ik heb wel/ Ik kan wel hulp gebruiken voor het Franse gedeelte.  Bellejt, geïnteresseerd om mee admin van de pagina te zijn?
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

doomslu

Ik kreeg vandaag ook een mailtje van de beheerder van de groep 'modelspoorhobby'. Eric is hier ook actief.
Ik stel voor dat we hem er ook bij betrekken, zodat de info zo goed mogelijk verspreid wordt?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *