Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Redutex

Gestart door Dirky, 25 november 2013, 21:29:35 PM

Steam.N

Dirk(h of y): komen jullie naar St Niklaas, dit weekend?
Het zou tof zijn om die N-schaal platen eens in het écht te kunnen zien ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

op Zondag ben ik er... 'k Zal de samples wel op zak hebben. ;)

Steam.N

Tof.  Ik ben er het grootste deel van het weekend, dus zien we mekaar daar dan wel  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Ik weet niet of ik ga kunnen komen naar mobexpo maar ik ga morgen de sampels terug sturen naar Dirk zodat die ze kan meenemen. Ik hoop dat ze dan voor zaterdag terug bij Dirk gaan zijn.

In elk geval vindt ik het best wel mooi materiaal. Ik vind ze beter dan de andere structuurplaten die ik al in handen heb gehad. Wel moet je zelf voor een ondergrond zorgen want het materiaal zelf is niet stevig, eigenlijk een sticker met 3d motief.

marc goovaerts

Citaat van: Dirky op 24 maart 2014, 20:56:39 PM
In nagenoeg alle platen zitten kleine fouten. Omruilen wordt wellicht onmogelijk omdat ik dan weer met verzendingskosten opgedraaid zit... De verzending van Spanje naar hier neem ik voor mijn rekening waardoor mijn winstmarge wel belachelijk klein wordt in geval van kleine bestellingen.

In den beginne wordt het een beetje geven en nemen. ;)

Mocht het zaakje dan toch uiteindelijk beginnen rollen kunnen de huidige spelregels zeker herzien worden...
Dirk, ik snap je volkomen.

Maar eigenlijk is het fabriceren, controleren en leveren van de kwaliteit niet jouw job, maar die van Redutex.
Misschien kan je ze vragen of ze akkoord gaan om in geval van fabricagefouten de verzendkosten aan hun kant te nemen.
Waarschijnlijk zal het dan niet langer nodig zijn. Ze zullen dan wel alle producten stevig controleren voor verzending om die kosten te vermijden.
Wat ze nu blijkbaar niet doen.

Kautenbach

ha, ik wacht jullie bevindingen af dit weekend. Ik ben op zoek naar rood/oranje pannen op schaal HO, zal proberen nieuwe plannetje nog op t forum te zetten. Ik heb in elk geval behoefte aan 2 setjes van 6 pannen, 2 verschillende. Heb je in elk geval basis, en wel de verzendkosten meenemen, verdeeld over de bestellers, he ;)

Wat zijn de afmetingen en de kosten nog maar weer? (anders PM en?)

Dirky

Mijn eerste bestelling is nog maar net binnen en ik krijg een email van die Don Juan dat ik vanaf nu maar liefst 20 platen per type moet bestellen! >:(
6 was al moeilijk; als hij z'n been stijf houdt is het voor mij vanzelfsprekend "Adios Redutex"!

marc goovaerts

Met zo veel types en schalen wordt dat inderdaad niet vanzelfsprekend. Om maar van de investering en het investeringsrisico te zwijgen !
Dan kan hij beter zelf op beurzen gaan staan (Leuven ?). Benieuwd of hij er zelf twintig van elk kwijt geraakt. In Dortmund heb ik hem niet gezien (of niet gevonden).

Michael

Citaat van: Dirky op 30 mei 2014, 23:02:29 PM
Mijn eerste bestelling is nog maar net binnen en ik krijg een email van die Don Juan dat ik vanaf nu maar liefst 20 platen per type moet bestellen! >:(
6 was al moeilijk; als hij z'n been stijf houdt is het voor mij vanzelfsprekend "Adios Redutex"!

Zo zet je mensen wel voor het blok en aangezien je elke dag wel een paar platen verkoopt (echt niet) is het einde van Don Juan nabij.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

20 stuks ?  Amai, die zet er nogal duimschroeven op ...
Wat voor verschil maakt dat nu voor hem, zolang hij de transportkosten kan doorrekenen ?
Spijtig ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Heb ik even geluk, ik was nog bij de gelukkige die maar 6 platen moest bestellen.
Spijtig het is een mooi product.
Ik veronderstel dat hij enkel met invoerders wil werken die dan verder verdelen via verschillende winkels.

Bij lr presse kan je ze voorlopig nog per stuk bestellen.

Michael

Citaat van: Dirky op 30 mei 2014, 23:02:29 PM
Mijn eerste bestelling is nog maar net binnen en ik krijg een email van die Don Juan dat ik vanaf nu maar liefst 20 platen per type moet bestellen! >:(
6 was al moeilijk; als hij z'n been stijf houdt is het voor mij vanzelfsprekend "Adios Redutex"!
Dirky, jij hebt alle samples in handen gehad zit er nog iets tussen wat je bij Belgische huizen in H0 goed kan gebruiken?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

hoi Mchael,

ik ben ok een vd gelukkigen die de samples heeft gezien, en al een bestelling heeft gedaan. Dat wat ik er van zag (en ik praat voor mn beurt wat je vroeg t aan Dirk 8))  is het wel Zuid europees getint. Ik zou zelf voor je Belgische baan bv leien van Auhagen nemen ;)

maar...Redutex is wel erg fraai... ik heb 1 complete plaat l liggen, ooit bij Wentink gekocht, dus hop es langs als je t wil zien, en strakjes nog veel meer.

Dirky

Inderdaad Zuid-europees!

Ik ben er inmiddels achter gekomen wat het materiaal is (90% zeker) en zou wel eens een poging durven wagen om Belgische motieven te maken in een Belgische variante van Redutex... ;)

... als er tijd vrijkomt wordt dit zeker vervolgd. Maar eerst enkele H0 beloftes proberen in te willigen...  ;)

marc goovaerts

Dat wordt héél interessant. Zonder de Redutex-kapsones. En misschien wat goedkoper ?... ;)