Redutex

Gestart door Dirky, 25 november 2013, 21:29:35 PM

Metpetergaathetbeter

kan dit alleen maar bijtreden !

Groeten Peter ;)

Tjalling

Hallo,

Die N-platen lijken me toch niet verkeerd voor h0? De kleur ziet er goed uit!
Hebben ze deze platen ook in andere metselverbanden?

groet,
Tjalling
 

Kautenbach

die dakpannen zijn wel top, lekker Frans... waar te bestellen? (eerst vragen, dan zoeken?)

Dirky

bij mij  :D

of bij andere verdelers vanzelfsprekend...

Kautenbach

zijn eer nog meer mensen die gaan bestellen ;D ik ben er wel uit, ik ga bestellen, nu nog de juiste HO dakplaten zien te vinden, maar dat komt vast goed. Dus als er meer gegadigden zijn.. samen maakt het vast wat makkelijker?

ik doe behoorlijke serie dakplaten, en ook wat van die tegelvloeren, en muurplaten... auw auw voor de portemonaiie, maar....

(Tjalling, jij hebt wel vaak goeie kijk op dit soort dingen, welke nummers moet ik hebben, zeker voor een Franse locloods, niet die ouwe spaanse pannen denk ik, niet dat ik geen spaanse pannen wil, maar die komen dan op een klooster, stadhuizen, kerk ..., )

Dirkh

Ik ben er nog niet helemaal uit maar al zeker een aantal platen Spaanse dakpannen in N.
De rest moet ik nog bekijken maar die foto op de site van redutex zijn verschrikkelijk slecht.
Ik ga volgende week bekijken wat ik nog eventueel kan gebruiken en dan een bestelling plaatsen.
Zal ook een gat in de portemannee worden.

Dirky

Ik hou het voor bekeken met Redutex. 'k Heb enkele samples opgestuurd naar een geïnteresseerde (en neen, het is niemand uit de communicatie hierboven) en die zijn niet teruggekomen zoals echter wel afgesproken was. Foei!  >:(

Heb dan maar nieuwe samples aangevraagd en krijg er geen meer. Zo kan het dus niet verder...

Sorry mocht ik iemand valse hoop gegeven hebben... Jammer maar helaas! :(

marc goovaerts

Da's inderdaad jammer. Ik zal dan maar genoeg geld meenemen naar Dortmund, in de hoop dat hij er dit jaar ook staat...

Je kan blijkbaar niet te gemakkelijk iemand vertrouwen. Het blijft extra rompslomp, maar misschien in het vervolg eerst een waarborg laten storten ?

mdvholland

Dirk, het spijt me bijzonder dit te horen (lezen). Dit soort dingen verwacht je toch niet.

Ik hoop dat deze of gene zich nog bedenkt.

Dank dat je voor ons eea hebt willen uitzoeken en opvragen.

Matthijs

Dirkh

Spijtig dat te horen, nu zal ik op goed geluk de Spaanse pannen moeten bestellen.
Zonde, ik had uitgekeken naar de sampels

Dirky

Net een telefoontje gekregen dat de samples teruggestuurd worden vandaag... wat een melding in een forum niet allemaal kan doen  ;)
Van zodra binnen stuur ik ze naar jou door Dirk... er is dus nog hoop! ;)

Kautenbach

lees draadje net ff, oei ???, schrikken, ben benieuwd, gelukkig worden de samples je toch weer geretourneerd :)

ik blijf erg enthousiast over wat ik er tot nu toe van heb gezien, en heb best wat nodig.

succes en alvast bedankt voor al je inspanningen ect

Dirkh

Ik heb net de schaal N samples ontvangen en er een paar fototjes van gemaakt met een schaal N preisertje erop.
Op volgende link kan je ze bijkijken, bij elke foto geeft het bijschrift de nummer weer van de versie.
Als je nog fotos wilt uit een andere hoek laat dan zo snel mogelijk iets weten, morgen namiddag of ten laatste woensdag gaan ze terug richting Dirk.

https://plus.google.com/photos/105586266027254932610/albums/5994379630073186385?authkey=CJey3I_Q6fSCwgE

De meeste platen zijn perfect te gebruiken, echter enkele vertonen foutjes zoals bv op 160TT121 duidelijk te zien is onderstaande foto.



De aflijning aangeduid met de pijl valt wel erg op , het lijkt of het patroon herhaald is maar niet correct uitgelijnd waardoor er een duidelijk zichtbare lijn ontstaat. Spijtig van die schoonheidsfoutjes maar voor de rest prachtig materiaal.

marc goovaerts

Op het plaatje dat ik in Dortmund kocht zaten ook wat fouten. Onderste twee rijen incompleet en een stevige kras.
Gelukkig op tijd gemerkt en kunnen omruilen (met de glimlach).

Dirky, heb je hierover afspraken met Redutex?

Dirky

In nagenoeg alle platen zitten kleine fouten. Omruilen wordt wellicht onmogelijk omdat ik dan weer met verzendingskosten opgedraaid zit... De verzending van Spanje naar hier neem ik voor mijn rekening waardoor mijn winstmarge wel belachelijk klein wordt in geval van kleine bestellingen.

In den beginne wordt het een beetje geven en nemen. ;)

Mocht het zaakje dan toch uiteindelijk beginnen rollen kunnen de huidige spelregels zeker herzien worden...