Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Redutex

Gestart door Dirky, 25 november 2013, 21:29:35 PM

marc goovaerts

Citaat van: Dirky op 26 december 2013, 21:53:12 PM
N figuurtjes heb ik hier helaas niet Marc! :(
Mail je adres eens door, dan stuur ik er dadelijk een paar op hoor !

Dirky

OK! ;)

Adres vind je op de eerste pagina van mijn website....

marc goovaerts

Morgen vertrekken er waarschijnlijk een paar (ongeschilderde) preisertjes !

marc goovaerts

Dirk,

Er is een N- en een TT-exemplaar onderweg.
Als je die nu samen met een HO-erke (en een O-erke ?) op een stripje plakt en een foto neemt met het Redutex-plaatje, dan kan iedereen vlot vegelijken.
Maar ja, als je dezelfde waaiers hebt als die, die Redutex meehad in Dortmund, dan zijn het veel plaatjes hé ?

Dirky

Er zitten best goeie motieven bij. Dit zijn er bijvoorbeeld 2 van de reeks die Matthijs opgesomd heeft:






Dirkh

#35
De tweede lijkt mij meer de 087TA112 te zijn en niet de 087TFL12 maar die ziet er goed uit om de daken te maken voor mijn Franse huisjes.

Kan je een foto maken van de plaat 160TA112?  Zouden Spaanse pannen moeten zijn maar op de foto bij redutex lijkt mij dat niet zo mooi uitgevoerd te zijn.

Martin Welberg



Redutex spanish tiles ..

Dirkh

Als die op schaal N zijn wil ik daar wel enkele platen van. Best mooi.

Gerolf

Dat zijn inderdaad héél mooie zuiderse dakpannen  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky



De vierde op rij is de 160TA112.

Steam.N

Zien er goed uit !
Benieuwd wanneer ik ze eens in de hand kan hebben.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

WAJ Janse

Dirk, heb je ook Nederlandse (en wellicht zijn dat ook Vlaamse) dakpannen? Kun je daar iets van tonen?
En misschien iets van gewoon (dus Ned. en Vlaams) metselwerk? Dit alles in H0  a.u.b.

Wim
 

Dirky







Dakpannen  voor Vlaanderen of Nederland zijn er (nog) niet. Ik probeer die mensen ervan te overtuigen dat er te weinig "Benelux/Noord Frankrijk" motieven tussen zitten. Wordt zeker beter in de toekomst hebben ze mij beloofd.

H0 Baksteen is er wel van één kleur tot Multi kleur. Enkel Vlaams Verband en eentje staand verband zitten er tussen. Ons veel gebruikt kruisverband ook nog niet. ..

Nu, toch niet onbelangrijk:
Ik zelf moet die platen aankopen per 6 stuks. dyniMo is voor mij puur bijberoep en dus kan ik me geen stock veroorloven. Dat wil zeggen dat ik die motieven ook per 6 stuks minimum wil verkopen. Nu, 3+3 is ook zes. 2+2+2 ook... Groeperen kan met alle plezier.
Wat ik echter zelf ga gebruiken voor mijn gebouwen zal in principe wel per plaat verkrijgbaar zijn. Daar heb ik echter nu nog geen zicht op!

Ik hoop op jullie begrip voor deze situatie!

Prijzen geef ik graag door via mijn email-adres "dyniMo(at)telenet(dot)be"

Stieven76

Dat lijken me wel heel mooie platen.

Dirky

het REDUTEX-verhaal dreigt hier een beetje te verwateren  :(

Heb enkele vragen gekregen van N'ers en hierbij wat foto's:





Meteen mijn eigen mening: De N- bakstenen lijken me stukken te groot. Bijna 2mm steen-lengte is een beetje overdreven als we ze als Benelux-stenen willen gebruiken.
De Zuiderse dakpannen lijken me wel OK...