Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Redutex

Gestart door Dirky, 25 november 2013, 21:29:35 PM

Dirky

Naar aanleiding van een antwoord in een ander draadje heb ik bij Redutex (http://www.redutex.com/) samples gevraagd. Die zijn vandaag binnengekomen.

Wat eerst opvalt  is dat er zijn die NIET OK zijn en dat er zijn die wel OK zijn. Totaal anders dan de stijve "te perfecte" muur en dakplaten die we gewoon zijn...

Mocht er iemand zijn die wat wilt bestellen kan ik dat met mijn bestelling laten meekomen... Ik bestel privé dus zonder "winst"...

janieburton

Lijkt mooi spul te zijn.
 

Steam.N

Vóór ik dergelijk materiaal bestel, wil ik dat wel eens in het echt op N schaal gezien hebben.
Het ZIET er wel goed uit.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirky

'k Ga sowieso samples bij vragen voor N en H0. Nu heb ik alleen spoor 1 en 0 gevraagd en gekregen. ;)

marc goovaerts

In dat ander draadje al gezegd dat er af en toe wel eens krasjes bv kunnen inzitten.
Even afwachten of hij ook volgend jaar in Dortmund staat.
Dan koop ik er zeker.

Jean, de leien die ik de laatste keer kocht zijn toch wel doenbaar voor N hoor.

janieburton

Wat zijn de prijzen ongeveer?

Blijkbaar de knoppen voor het kiezen van het Frans of Engels werken niet.
 

Dirky

hun website is al even triestig als die van mij  ;)

Op Britse sites zijn die materialen vaak te vinden met prijzen in de ordegrootte van 6€ tot 10€...

marc goovaerts

Ik denk dat ik er in Dortmund 7,00 euro voor betaald heb.

WAJ Janse

Dirk, is dat Redutex misschien hetzelfde spul als sommige muur- en dakplaten die ook Noch in zijn programma
heeft? Flexibel met een zelfklevende laag? Dus veel meer geschikt om bijv. kartonmodelletjes mee te "beplakken".
(sorry voor de vragen, mijn spaans is niet zo geweldig. niets dus :P).
M vr gr,
Wim
 

Dirky

Het lijkt er inderdaad op Wim maar is veel mooier, realistischer. Ik heb zeker niet alles van Noch gezien dus mijn oordeel kan verkeerd zijn...

mdvholland

Ben erg benieuwd, is het idd ook in de kleinere schalen beschikbaar?

Vond wel dit forum met wat foto's:
http://forum.gn15.info/viewtopic.php?t=9293
maar daar gaat het vooral over de grotere schalen...

groet
Matthijs

Dirky

De samples welke ik gekregen heb zijn ook allemaal voor grotere schalen. Ik ga nu een eerste bestelling doen en vraag tegelijk samples aan voor de kleinere schalen.

Dat laat ik dan zeker in detail zien hier...

Steam.N

Thanks, Dirk.
Ik kijk er naar uit.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

Citaat van: Dirky op 01 december 2013, 18:29:54 PM
De samples welke ik gekregen heb zijn ook allemaal voor grotere schalen. Ik ga nu een eerste bestelling doen en vraag tegelijk samples aan voor de kleinere schalen.

Dat laat ik dan zeker in detail zien hier...

Dirk als je de samples van H0 binnen hebt en hier post, en die zijn van uitstekende kwaliteit, dan heb je al één klant.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

railrunner

Citaat van: Dirky op 27 november 2013, 21:42:30 PM
Het lijkt er inderdaad op Wim maar is veel mooier, realistischer. Ik heb zeker niet alles van Noch gezien dus mijn oordeel kan verkeerd zijn...

Redutex werkt voor Noch, maar mogen ook onafhankelijk blijven.  Dus product van Noch is die van Redutex.  Eens gesproken met die man in Stuttgart drie jaar terug, sympathieke gast, maar praat helaas gebrekkig Frans en Engels.  Gelukkig spreek ik gebrekkig Spaans  :)