Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Nieuw lid

Gestart door vdr, 09 maart 2006, 18:33:44 PM

vdr

Hallo, ben hier ook nieuw ,ben sinds oktober verleden jaar begonnen met Marklin digitaal ,en al een tijdje het forum aan het volgen ,toffe gasten en onderwerpen, ik werp mij dus in de stroom
 

Gerolf

Welkom hier, en veel zwemgenot in de stroom[;)]
Mogen we je naam ook weten? Dat praat wat makkelijker.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tufken

Welkom en veel spoorgenot
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

Welkom zou ik zeggen.[;)]
Tom

Koen

Welkom vdr. Ik kan je verzekeren dat je hier veel bijleert! Er zitten hier "knappe koppen" op het forum [;)]. De moeite waard zou ik zeggen [:p]. Laat je meevoeren met de forumverslaving [:D].
Nooit te oud om te leren

Kedeng Kedeng

Welkom bij de club.

n/a

Welkom zou ik zeggen.
[:D]

loebaske

ZWEMMEN ZWEMMEN
da ga ik nie doen, ook al zit ik hier nog maar
twee weken, en heb idd. al regelmatig reacties
gehad, ook waarschuwingen, toch vind ik het zeeeer
tof en kan altijd al iets bijleren van de oude
ratten....(hmmmm ben ook al 47j) en de jonge
knapen.
??n ding vindt ik jammer, is dat als men een item
wil bekijken, dat dan de eerste bladzijde (bv 20/01/2001)
eerst verschijnt, en moet men als het ware
onmiddelijk naar de recenste gaan om te weten wat
er laatst is gepost.
Persoonlijk zou altijd hat laatst gepost bericht
het eerst moeten te lezen zijn.
Maar wie ben ik als bleuke op deze forum.
Groetjes en tot in den draai.
Eric

ysbeer

Welkom Rudy ook van mij, met een kouwe poot.

Wim

ERVIN

Hoi vdr,welkom bij de club,maar goed oppassen hoor,je wordt hier heel snel verslaafd![:D]
En van foto's van je baan worden we al helemaal gek!![;)]

vdr

kruipt wel veel tijd in ,maar is wel goe besteed ,leuke ideen en sites,ja ,fotos maar hoe krijg ik die erop? gewoonlijk bij een simpele mail haal ik die uit pickture package selecteer ik die en verzend aan..... maar hoe da hier werkt,? ze hebben me gezegd dat ik die eerst op mijn site moet zetten ,?maar ik heb er geen [?]
 

vdr

ze spreken hier van verslaving ,ik beken , maar er zijn er slecheter (verslavingen bedoel ik ) en by de way  mijn naam is Rudy 48j en beroepsbrandweerman
 

Gerolf

Hoi Eric, even verder reageren:
1) recentste reacties eerst in een draadje: lijkt me niet zo goed. Het is niet slecht om bij een draad die je nog niet hebt gezien de draad eerst volledig te lezen (eventuele ballastopmerkingen kunnen dan wel vervelend zijn). Zo wordt vermeden dat een vraag op opmerking opnieuw gesteld wordt.
2) afbeeldingen plaatsen: die moet inderdaad ergens op het web staan. Via photobucket e.d. kan dit, maar je moet wel opletten dat er geen leestekens in de zoekstring verschijnen. Als je "alle forums" aanklikt zie je een topic over het plaatsen van foto's.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Eric
Als je fotos zet (graag) zet ze dan bij "?NZE BANEN" dan zijn ze makkelijker te vinden.

wim