Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM-kaart van forumleden

Gestart door knibbelknabbel, 14 november 2013, 09:33:52 AM

Michiel

Initiatief van de moderatoren? Ik denk dat zolang het jongste voorval van niet-levering niet opgeklaard (en opgelost) is, dat David hier geen aanbiedingen meer zal kunnen plaatsen. Geen probleem meer met nieuwelingen, of vreemde waarschuwingsteksten (hoe die er ook moge uit zien).

Joerie, ik snap jouw zelfkastijding niet helemaal. Zowel MSM-bestuur, als de forum-admins, als de Expo-organisatie hebben geen schuld in deze jammerlijke zaak. Dat de admins een gematigde, low-profile koers volgen (gelukkig maar) is misschien niet helemaal naar jouw voorkeur, maar dat betekent niet dat ze schuldig zijn in dit verhaal. Het MSM-forum is toevallig het medium waar de "collateral damage" valt bij een aantal leden, en waar dus boze gedupeerden samen zitten, maar MSM heeft geen schuld. De admins doen hun best om neutraal te blijven op hun werkterrein: beheer van een forum, inclusief de bescherming van de integriteit en redelijkheid. En dat doen ze goed, naar mijn mening.

Maar goed, Joeri, je bent vrij om te gaan, maar wel jammer dat je je keert tegen de verkeerde partij. En waarom je meteen ook bij je vertrek nog de kaart oprolt, lijkt me ook nogal onbezonnen, maar goed.  Tot ooit dan maar... ? (hopelijk) ;)

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

ACFI

Hehe,

Het doet deugd om af en toe nog eens iets volwassen te lezen.

Hoe gaat het trouwens met Eufrasie?

Het is al efkes geleden dat ze over haar belevenissen verteld heeft.

Want daarvoor zijn de meeste lezers hier (allez Eufrasie, de muur, Egypte, den abattoir, de haven, de ... veel te weinig om op te noemen).

ACFI

loebaske


Gaat dat hier over de MSM kaart van forumleden of over Eufrasie en Co ????

Metpetergaathetbeter

tja ik versta toch de argumentatie en vind dat gedupeerden eigenlijk geen ongelijk hebben ! Meer nog .......

philippe_007

pfff wetgeving privacy, al wie op de kaart stond had zelf zijn gegevens doorgegeven...
Enfin het is weg, niets aan te doen

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 05 september 2018, 19:47:27 PM
pfff wetgeving privacy, al wie op de kaart stond had zelf zijn gegevens doorgegeven...
Enfin het is weg, niets aan te doen
JA ik snap het ook niet goed, + er werd doorgegeven hoe precies je de stip wou. Meestal plaatste ik ze gewoon in het centrum van het dorp, tenzij men de straat zelf wou.
Het was best een handige tool als je wou weten wie ongeveer in je buurt met modeltreinen bezig was.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Koen

Zullen we dan op onze expo van september de badges van MSM dragen met zodat we elkaar kunnen aanspreken en gegevens uitwisselen? Lijkt mij een goed alternatief.
Bovendien is er dan meer menselijk contact en verdwijnt de anonimiteit (we weten tegen wie we spreken of schrijven in dit geval).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Rangeerduivel

Citaat van: Koen op 06 september 2018, 10:43:00 AM
Zullen we dan op onze expo van september de badges van MSM dragen ?

Dat doen wij meestal Koen, maar ik vrees dat je daar een maand te vroeg zal rondlopen.... :-\
Ware wel een oplossing om op 14 october aan onze kiezersplicht te kunnen voldoen...! ;D ;D

;)

Koen

Inderdaad. Tja, in vakantiestemming hé.
Natuurlijk moet het oktober zijn  ;D.
Persoonlijk vind ik dat er te weinig mensen hun badge dragen maar ja, dat is ieder zijn keuze.

Boah, kiezersplicht. Moest ik er onderuit kunnen ... Van mij mogen ze dit afschaffen.


Nooit te oud om te leren

Michiel

De badgeontwerpen van 2016 (van o.a. Piet) werden door Photobucket verslonden, en zijn niet meer terug te vinden. Kan er een nieuw ontwerp gemaakt worden? Dan lopen we met hetzelfde ontwerp rond, en weten we waar we naar moeten uitkijken.  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Dag Michiel,

Ik heb nog ergens een ontwerp op mijn PC staan. Als we terug thuis zijn, zal ik dit nazien.
Vroeger heb ik voor de deelnemers van de expo nog badges geprint.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Michael

Ik heb geen idee maar is het veel werk om zo'n kaart te maken? Ik vind het wel jammer dat zo een handig tool zo maar verdwijnt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Als er geen badge meer te vinden is zullen we wel een nieuw ontwerpje maken. Zeg het maar.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


Metpetergaathetbeter

bij mij foutmelding" 404. Dat is een fout.

De opgevraagde URL is op deze server niet gevonden. Dat is alles wat we weten."staat er