Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM-kaart van forumleden

Gestart door knibbelknabbel, 14 november 2013, 09:33:52 AM

Lange Trein

Eh bien les amis,
Nie veel volk aan deze kant van de taalgrens!!!
Oe kan de nui?
Denis

OlivierV

Komt omdat de vraag nog niet op het franstalige zusterforum gesteld is geweest ... iets wat eigenlijk een keertje moet gebeuren, opdat de kaart dan een pak vollediger wordt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

knibbelknabbel

jb en loebaske zijn erbij gevoegd... ;D

jb


DelticPower

Hallo Knibbelknabbel, heb geprobeert je kaart te open, maar krijg alleen een wit vlak in IE. Mis ik iets om je kaart te zien?
Groeten Jan

conducteur

IE? is dat niet de browser die je gebruikt om een andere te downloaden? ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

SuSke

Citaat van: DelticPower op 04 juli 2014, 20:45:37 PM
Hallo Knibbelknabbel, heb geprobeert je kaart te open, maar krijg alleen een wit vlak in IE. Mis ik iets om je kaart te zien?
Groeten Jan

Jan,
Je moet je eerst een google-account aanmaken voor het lukt.
Dan werkt het perfect met IE

Citaat van: conducteur op 04 juli 2014, 22:37:47 PM
IE? is dat niet de browser die je gebruikt om een andere te downloaden? ;D

En "Google" is dan die andere grote "beterweter" van een provider die zo graag alles van je weet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

DelticPower

Ok SuSke, dan dal dat account er toch van moeten komen. Bedankt voor de tip.
Groeten Jan

Geert

Citaat van: knibbelknabbel op 14 november 2013, 09:33:52 AM
Om mede-modelspoorders te vinden in je buurt, leek het geen slecht idee om een kaart te maken waar de locaties opstaan van de forumleden hier. Zo kan je in een oogopslag zien wie er in je buurt woont. Er staat een link met je profiel op het forum op, waardoor je eventueel in contact kan komen met de persoon in kwestie.

Als jij ook op die kaart vermeld wil worden, dan kan je mij of OlivierV een PM of mail bezorgen met je straatnaam en gemaante (stad). Huisnummer is niet nodig, op die manier houden we toch nog wat privacy  ;). Ik (of OlivierV) voegen je dan toe op de kaart.

Wat je dan op je profiel zet is jouw zaak. De kaart is enkel bedoeld om mede-modelspoorders dichter bij elkaar te brengen...

Hier de link naar de kaart: https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zQPfUOaGOldg.kv8qfEM6Xh6g


Nog is onder de aandacht brengen, al voordeel uit gehaald als ik weet wie waar ongeveer woont...


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

loebaske

Ikke toch, sta soms versteld hoe sommige (kleine kinderen) in de buurt wonen die met treintjes spelen...

OlivierV

#70
Voila, de kaart is weer actueel, mensen en clubs toegevoegd die mij gemaild/gePMd hadden.

In principe zou hier ook eens bericht van moeten gemaakt worden op het TMM-forum. Kwestie dat de kaart nog accurater is.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

knibbelknabbel

Correctie: DIT is mijn laatste post op dit forum...

De kaart werd verwijderd. Alle gegevens zijn conform de privacy-wet verwijderd...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

#73
kaart verwijderd ???? Privacy wetgeving ????   :( :(

Wat is het doel hiervan, niet dat ik alle dagen op die kaart aan het kijken was of er bij kwamen dan wel vertrokken, maar toch...  ???
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Dag Frans,

Ik vrees dat dit een reactie is op het gebeuren rond David (Marklinrijder) - en helaas zullen er nog volgen als er geen initiatief volgt vanuit de moderatoren. Er zijn heel wat gedupeerden en gefrustreerden rond dit gebeuren. En ja, de soep wordt niet zo heet gegeten als ze opgediend wordt maar toch.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren